Monodiyalog

abbio yazdı:
...Bozcaada Kimisis Teodoku Rum Ortodoks Kilisesi Vakfı'nın kullandığı bir arazinin Hazine'ye devredilmesi üzerine Rum vakfı tarafından açılan davada AİHM Türkiye'ye tazminat cezası verdi... Ne İngiliz yokuşları, Ne Marmaris dokunuşları...En temizi Bozcaada uçuşları..
(91 kendine gel-aslını unutma)
91 yazdı:
ben de aşık olup, rüzgargülünde şarap içmezsem adam değilim. sen de değilsin.
yerimiz yolumuz belli eyvallah da, kafama sıkmadan daha yaşamak istediğim birkaç güzel anı var.
abbio yazdı:
nisan'ın ikinci haftasını unutma.
ve sakın unutma..yeşil düşlerini, mavi öpüşlerini..
arif babayı da al yanına..
91 yazdı:
varsa bi de altıpatlar al yanına hacı abim.
olur kafama sıkasım gelir, ayazda bırakma beni.
abbio yazdı:
neler neler alıcam yanıma...
91 yazdı:
bu sefer harbiden ölcekmiyiz sen onu söyle? :)
abbio yazdı:
ölmekten beter olacaz ölmekten :D
91 yazdı:
boşa dememişler şiirde, "biliyorsun ki bazan, ölüm de yakışır bize" diye.
abbio yazdı:
çoktan yakıştı hacıabi. önce dirilip daha sonra gebereceğiz..
tabuta voleye kalk, zamanıdır.
91 yazdı:
bundan yazı yapsam bloga, nasıl olur acaba?
abbio yazdı:
yapmazsan adam değilsin :D
*
*
*
Sanırım yine yaptık. Vallahi. Bu sefer bir hafta sürecek. Yani ölmez sağ kalırsak. Ahali kafamızı kırmazsa. Kalp kriziden ölmezsek. Hiç bir ördek türevi istemiyorum kendi adıma. Sakın. Aman diyeyim. Bu sefer de bulurlarsa zaten bizi, ben kendi adıma kaçmayı düşünüyorum. Ama bu sefer yanıma bir şort mayo almayı unutmayacağım. Birkaç da gülümseme götürebilirim aslında, nasıl olsa hiç kimseye gözükmez orada.
*
Üzülerek söylüyorum ey güzel ada, G E L İ Y O R U Z !

6 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

fish dedi ki...

beeeeeeeeeeeeeen :(

ben ben ben :(

yırtık dondan çıka gibiyim haaaa....

nereye gidiosunuz...bozcaadaya mı...offfff yaaaaa :(((((

Damlo dedi ki...

anlık çözümmüş gerçekten :(

S dedi ki...

bol bol al gulumseme yanina :)

abbio dedi ki...

gelmek isteyen hiçkimseye gelme deme lüksümüz yok.

bu güzel ölümden faydalanmak isteyen tüm canlara açıktır "ateş" in kapısı..

fish dedi ki...

olmaz yaşama ve yaşatma garantiniz varsa gelcem...ben daha gencim :Ppp

91 dedi ki...

@feykencil; belki fotoraf çekilirsem sırıtırım canm, ama gel gör ki, NŞA altında gülümseyen bir insan olamadım :)

@eğreltiotu; anlık çözümler harici o kadar batmışız ki, onlar d aolmasa soluk alınmaz buralardaç

@fi$h; kaldırımda yürürken araba çarpıp ölme ihtimalin adada ölmekte ihtimalinden daha çok, biloorsun di mi? hahah

@abiyo; öperim.