run baby, run

sanırım iki gündür evde yatıyor olmak civatalarımı gevşetti kısmen. haftasonu koşularına başlama kararı aldım. cumartesinden itibaren, caddebostan migros-bostancı-maltepe istikametinde koşan bir kutup ayısı görürseniz, gülhaneyi aramayın. benim o :) fıstık atmayın ama, su verseniz hayır demem. günlerden sonra ilk tebessüm güzelmiş. özledim herkesi okumayı, kısa zamanda geri döneceğim. yani sanırım. bir ölümlü sadece bu kadarına söz verebilir. pişman olacağınız hiçbirşeyi yapmayın, ve ne olursa olsun gülümseyin. 91 out

3 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

Damlo dedi ki...

evet beni okumuosun sanırım artık. hııh :(

S dedi ki...

2 gundur evde yatior olmaniz nedeniyle, iste olmamla dalga gecemiyorsunuz. yazik :p

91 dedi ki...

@eğreltiotu hanım kızım; okuyorum tabikide. sadece anlamaya dair sorunlarım var ki tam fonksiyon vermemi engelliyor.

@feykencil hanim kizim; gecmesine gecerdim de, belden a$$agiya vurmak olurdu o, ben amacsizca yattim sadece. erken ciktiklarimda o makarayi yapmak idealdir, yoksa boyle ucuz numaralarla ustunuze gelmeyi hicbir zaman tercih etmem :)