Invaders Must Die

hava güzel sanki. yağmıyor en azından. saçlarımı kesicem birazdan. sonra ver elini sahil. ran ran beybi ran ran beybi raaaaan olarak, playlist için addicted to bass şarkıları çekiyorum, hiç bilmediğim şarkılarla koşucam. tabi sabah sabah fosur fosur içtiğim 6 sigara ve 2 mug kahve buna engel gibi duruyordur ama olacak o kadar. başlık da oradan alıntı zaten, bir prodigy şarkısı buldum invaders must die diye, çok hoş olmasa da kafa dağıtabiliyor, konsepti de bize uygun. geçen gün bir arkadaştayım günlük, duvarda çok klas 6-7 tane katanası duruyor. aldım birini elime, bir iki hareket ettirdim, yukarıdan savunma, yan kesme filan. sonra da düşündüm, bir gün eve hırsız girse, elinde bıçak mesela, duvardan kaptırsan katanayı, adamın üstüne yürüsen ne düşünür? massive retaliation'a girer mi bu hamle (orantısız güç kullanımı? - emin değilim), yoksa nefsi müdafa mı olur diye. sanırım geçen gün arkadaşın evine hırsız girmesi çok etkiledi. adam hızlı kaçmış ama, biz 2 kat yukarı koşarken herif pencereden süper uçmuş. oysaki "sadece koklayacaktık" :) haha, adamın yerinde olmak istemezdim, katanamız kesici delici aletimiz yoktu ama, hakikaten tehlikeliydik. bar kavgası olsa en azından o dörtlüyle girmek isterdim, eğlenceli olabilirdi vesselam :D

geçen akşam yine modadaydım. bu aralar moda sakini (sakin? ben? hehe lafın gelişi) olmuş kadar oldum. yine yağmur yağdı, hoş o akşam kadar yağmadı. zaten o akşam kadar güzel bir akşam da değildi. ama gerekliydi. üstünüze yağmur yağmasına izin veriniz efem, güzel bir şey yağmur yağması üstünüze. birkaç çeşit bira karıştırdım, midede hoş durmuyormuş efem, yani o kadar karışması. tek çeşit bira idealdir, çok değiştirecekseniz, tarzları aynı biralara sekmeyi denemek idealdir. fazlası cık.


ya akşam gelip de, hakikaten benim de kanatlarım var dersem?
o zaman ne olacak? :)

7 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

efsa dedi ki...

Resim ne kadar güzelmiş

91 dedi ki...

hangisi? :P
hahaha illaki kendime bi pay çıkartıcam, huyum kurusun.

efsa dedi ki...

Pazar günleri hariç ilk defa günaydınlaşmadan 2 gün geçirdik farkındamısın. :) özledim seni.

resim derken ben meleği kasdetmiştim. ama zaten seni her türlü sevdiğimi biliyorsun, somurtuk şey.

Damlo dedi ki...

ı-ıh kanat pek gitmez sana..

hem bi de brokoli must die var, dinlemelisin family guy da çalıo :D:D:D

bişi daha dicektim. hmmm
haa hırsızı yatak odana çekmelisin yakın dövüş veya saldırı için aksi halde nefsi müdafaaya girmiorr

91 dedi ki...

@efsa; ben de cicilerimi kastediyordum güzel mi diye :D geçen gün kafayı sıyırıp gidip alışveriş yaptım da :P hehe cıvıttım depresyonun fantastik etkileri olsa gerek :)

@eğreltiotu; valla gider mi gitmez mi bilmiyorum ama, olacak :D kafaya koydum :)
hırsızı yatakodasına çekmek. hmhmhm cazibeyle olacak iş değil ama, tuttuğum gibi oraya fırlatabilirim aslında, koridor maksimum 7-8 metre gibi bişi :)

La Loba dedi ki...

Önce benimkiler çıkacak bi kere. Doğduğumdan beri bekliyorum.

91 dedi ki...

La Loba'cım :) tamam dün çıkmadı benim kanatlarım, ama bugün çıkacak :) pardon. sıraya kaynak yaptıysam bi küfrü hakettim :)