"i believe in god and i believe god believes in kevin garnett"


uyanalı maksimum yarım saat oldu ey güzel insan. ama uyandığımdan beri kıkır kıkır gülüyorum, alışık olmadığım üzre. somurtmam lazımdı ama dün akşam o kadar güzel bir akşamdı ki, etkisi hala üstümde sanırım. hihihohoho :) aslında mutlu olması o kadar kolay ki, sadece akıntıya bırakmak, sadece karşındaki insanın gülümsemesine dalmak. masal evinde geçirdiğim en güzel zamanları düşünüm, kaska kıskanmasın, dün akşam en güzellerinden biriydi. çok güldük çok irdeledik. suratımdan gülümseme eksik olmadı. hiho teşekkür ederim. oradan kalktım, göztepede iki tane abimin misafiri oldum kısa metrajlı birkaç saatlik. şunu farkettim ki ben mutlu olduğumda etrafımdaki insanlar da mutlu oluyor. kırdım kendilerini gülmekten, hakikaten bir iki noktada karın ağrısı yaşattım. "yine cemyılmaz moduna geçti pezevenk" hahaha, n'apim çok mutluydum ve etrafımda somurtan insan olamazdı. olmadı da. belkide cemyılmaz aklımda kalmış, o yüzden leeet dı sanşaaaynnn diye uyandım belkide, tey tey tey diye. hoş uyandığımda ilk cümlem "hasktir kesin saat 3 ve ben her şeyin içine sıçtım" idi ama olsun, sıçmadım, süperim, tam zamanındayım, çok harikayım, bir numarayım :) akşamdan bir paranoyamı geçeyim, sen de gül okuyan kişi, yaktığın efora yazık :) eve geldiğimde 0100'i geçiyordu saat, ve öğlenden yıkadığım çamaşırları asmak zorundaydım, ufak bir iki sorundan sonra astım topunu, fakat beyaz kağıtçıklar ortada uçuyor. alkolün de tetiklediği paranoyalarla "ananskim kesin gömleklerin cebinde bir evrak vardı, parçapinçik olmaması gereken bir şeyin içine sıçtım alalalalacezamıversin" dedim kendime. kanıtlardan en büyükçe öbeği de bıraktım sabah incelenmek üzere. uyanınca baktım ki, sadece geçen günkü panelde verdikleri postitleri cebimde unutmuşum :) hahah biliyordum zaten, ben hiçbir şeyin içine sıçmam ki, ben süperim günlük. bakma sen hayvan gibiyim, zavallıyım laflarına. ben bildiğin süperim. şöyle bir kontrol ettim, verdiğim kilolarda sorun yok hala verilmiş halde duruyorlar. sadece kilo verdiğim halden 600 gram fazlayım şu anda, o da kesin son kertede içtiğim şarap. allahsız çok güzel geldiydi ama hehehe. akşamın kadıköy kısmında kibardı ama, sanırım göztepe ve evde içtiklerim yine hardkordu. hey maşşallah bana ki polis çevirmesinde camdan çıkıp "'yakşamlar amirim" dememle durdurulmamamızı bir tutuyorum. arasıra polisler bile seviyor beni. hihoho. eve bakıyorum şu anda, ufak bi elettiriksüpürgesi lazım sadece. kendime bakıyorum, tamam çirkin oldum daha da ama, o kadar güzel gülümsüyorum ki. banka durumuna bakıyorum, daha batmadım sürprizden çıkan ödemelere rağmen. akşam fotoğrafını çekmediğim gülümsemeye bakıyorum (valla çok istemiştim ama olmazdı) çoooooooooooook şeker. diyorum ya ben boktanım hayatım boktan filan diye, alakası yok. benim yerimde olmak için bileklerini kesecek bir araba dolusu adam vardır (ne arabası laaaaaaan kamyon kamyooooooon :) ) sonracıımaa, daha 8 saat yazmak istiyorum ama hisettiklerimi yazamıyorum (kasten tek s ile). 88 dakika sonra kadıköyde olucam, güzel bir adamla güzel bir kahve içicem. 88+80 dakika sonra caddebostanda olucam, ilk dövmemi yaptırıyorum, yaklaşık 7-8 saat o sürecek. arada gelişecek olayları bilmiyorum. ama planım dövme bittikten sonra mikrozun ordaki starbuck's dan bir 8 shotlu ice americano alıp, sahilden denizi adaları izliycem. yanımda biri olursa sarılıp öpçem (valla, şlooop diye öpçem, kim olursa yanaaanı) beklenmeyen bir şekilde şükredicem yataama yattığımda, ölmeyi istediğim anlarda bile ölmeyip bu günleri yaşadığım için. sen de öyle yap okuyan kişi. sağlıklıyız, hayattayız, daha ötesi yok. dur lan hatta bi evi arayayım anne babanın sesini duyayım. çok içimden geldi, iki dakka müsade bana :)


"hey mom! i got my first tatttoo!" seansı güzel geçti, sen biliyorsun sen nasıl istiyorsan dedi :) sanırım baba 1 kademe daha zor olacak, ama olsun. istek arzu mutluluk üçgeninde bu da güzel sanıyorum, ne bileyim işte. 3 olunca gidicem buralardan, ondan sadece sizin haberiniz var. onu söylemem kimseye. ama 3 olana kadar şebermeye devam ederim sıkmayın canınızı. mutlu olmaya çalışalım işte hep beraber. olayın sırrı bu. ne azı ne fazlası. gülümseyen herkese sevgilerimle. gülümsemiyorsanız sıkmayın canınızı, o an çok uzakta olamaz.


babam telefona çıkmadı günlük. totem yapmış. telefonla konuştuğumuz günlerde cimbom yeniliyormuş. toteme saygımız sonsuz ne diyelim, ben de aynısını yapıyorum çoğu durumda. ama ne bileyim, çok duymak istemiştim sesini. anneye de söyledim, oyuncağımı aldı şu hareketle resmen diye. emre aydın şarkısına döndü iş. oyunun en güzel yerinde zil çalar ya öyleyim hesabı. totem şu anda ağlamama değmezdi açıkçası. ama siktiret cimbom, gözyaşları da sana. tırt söylemedik hayatımızın orta yerindesin diye. içimizdesin ulan. bizden birisin. boşa söylemedik hayatımızda hiçbir cümleyi, götümüzden de uydurmadık. sadece sevdik, seni, sana rağmen bazen, senin sayende genellikle. böyle işte, hayata bak mna koyim, biraz önce gülümsememi seviyorum sabahtan beri diyordum şimdi ağlıyorum :) ama inadım tuttu, bunlara rağmen gülücem, çizgimin dışında şarkılar koydum, onlarla gülücem. hava yağışlı gibi ya şu anda. güneş açacak temalı şarkılar dinliyorum güneşi sevmeme rağmen. açmazsa da ne kadar umrunda diye bir sor. hiç. valla. ben karanlıkta mutluyum. ama ne isterdim biliyor musun? siktiret söylemeyeceğim, sadece istediğim hiçbir şey olmadı zaten. tek sorun, artık sadece istemiyorum istediğim şeyleri. yapıyorum da. o kadar kuvvetliyim ki şu anda, yanaklar nemli ve kollar kasılmışken, kendi içimde bir ares olma durumundayım.

kahvem bitti, bir sürü dakika geçti ağlamak bitmedi daha. bitsin ibne de çıkıcam evden. yaksınlar mna koduumun dünyasını günlük. yaksınlar. ama senin gülümsemen olduğu yerde kalsın. gülümsemek güzeldir. iğrenç insanları bile güzel yapar, kendimden biliyorum.

herşeye rağmen gülümsemek ve mutlu olmak, mutsuzken bile çabalamak ve müziğimizi yapmak. işimiz bu. ve bir sır vereyim, iş ciddiyeti ve sadakati olmayan biri olarak; ben işimi iyi yaparım. sevgiyle yapılan hiçbir iş boka sarmazmış ya. ona inanmak istiyorum. 91 out. döndüğümde her şey daha güzel olacak.

1 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

efsa dedi ki...

Okudum :)))
bir üstteki konuya yazdıklarımı yok say nolur :)

sevimli gülümseme ikonu :)