:( :)

biraz evvel boktan bir şey yüzünden sanırım annemi kırdım, ve geri arayamıyorum telefonla. ne rezalettir bu ya. tüm dünya beni anlamamak için sıraya girmiş sanki. telefonumu da kapattım, kendimi dış dünyaya kapattığım ölçüde. kendimi hamamböceği gibi hissediyorum. amin.
2
edit: 2 saat sonrası, annem bir de dalga geçti, karnın aç bir de hasta olmaya başlarken huysuz olursun sen diye. daha da göt oldum, devekuşu gibi kafamı sokmak istedim toprağa. yine utandırdı beni ya. müstahak halbuki bana. hala gülümseyemiyorum ama en azından içim huzursuz değil.
2
eski yazıları karıştırırken yayınlamadığım bir yazı gördüm. temmuzda yazmışım. çok şeyler değişti tabi o günden bu güne. ama madem yazmışım dedim, tıkladım yayınla'ya. okudum da, haklıymışım o kadar paranoya yapmakla yahu :)

4 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

mine dedi ki...

dur bakalım hamamböceğim, azcık sakin :)
annen inanılmaz anlayışlı, mükemmel bir insandır. benim söylememe gerek yok sanırım. eğer çok kızdırdıysan, hemen arama zaten azcık zaman geçsin. eğer kırdıysan, bir an önce tamire başka ki, daha fazla çatırdamasın.
senin kendini kapaman durumları düzeltmez canımın içi. istediğin herkese kapa kendini de, annene değil. hadi bakalım aç o telefonu.

91 dedi ki...

minem, ne kızmış ne kırılmış anne. anlamış. ben kimse anlamıyor beni derken hem de. göt olmakla fezaya gönderilmek arasında bir yerlerde bıraktı beni :) teşekkür ederim moralin için.

fish dedi ki...

aaaaaah ahhhhh bu anne milleti böledirr...şefkat gösterirken göt eder insanı duygu karmaşası yaşatır...neye uğradığını şaşarsın..

olur böle şeyler ana oğul arasında kuzucumm ...kalp kırmamak lasım tabii ama en kolay alınan kırık kalbi de anne kalbidir unutmamak ve hemen atağa geçmek lazım...beklemek boşa zamandır :)

91 dedi ki...

beceremiyorum işte bazen, aramam gerektiğini bilip utancımdan arayamıyorum. kırdığım insanlara karşı ayrı bir hassaslık oluyor işte aslında normalde olmayan. telkin edicem kendime sürekli, hayvansın sen ne utanması diye ama sonunda ortaya çıkabilecek şeylerden ben bile korkuyorum :D