iki film birden

Lycanthrope camiası sadece kurtlardan ibaret değildir efem. Şunu öğretemedik koskoca camia-ül hollywood'a. İtirazım var efenim. Hem de ne itiraz. Yaklaşık 6 sene "weretiger" olarak anıldıktan sonra daha bir koyuyor adama. Yapmasınlar, uyarınız lütfen.

Sürat de sadece arabayla yapılmaz. Şahı racing ile yapılır aslında ya, Vin Diesel abim başrolde, ona karşı boynumuz kıldan ince. Herhalde hatun olsam her gün tekrar aşık olurdum kendisine. Yani bir insan bu kadar karizmatik olsun, ayıptır ya. Kıskanıyorum diyecem yanlış anlaşılacak.

Cumartesi kanatlarımı görücüye çıkartıyorum, bakalım kanatların mimarı ne diyecek bu duruma. Devamında koşu, nicedir bekleyip de yapamadığım. Devamında ise "iki film birden" durumu, vizyondan kalkmadan izlemem lazım. Hoş nefret ederim tek başıma sinemaya gitmekten ama, yapacak başka bir şey yok. Çaktırmadan biraz da konyak soktummuydu sinema salonuna benden keyiflisi bulunmaz. Mutlu olmak için ödenen her bedel az, mutlu olunan her an paha biçilmez ise, doğru yoldayım. Eğer yanlış yoldaysam; çaktırmayın, uyandırmayın. Lütfen.

2 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

fish dedi ki...

kanatlarını nası görücüye çıkarcen bakiiimmmmm....çıplak mı gezcen :PPpp

anlamadım :Pppp

heyyyy doğru yolda gibisin sanki...

91 dedi ki...

yok fi$h'cim dövmeyi yapan arkadaşı ziyarete gidicem, bir baksın bakalım acaba olmuş mu olmamış mı iyi bakmış mıyız çocuğa diye. caddebostan sahilinde üstsüz dolaşırsam abes kaçar bea :D

ama şöyle bir düşünüyorum da, iyice sıcaklar basarsa, zibidilik yapabilirim ama akşamdan alkollü olmam lazım :P