这三个不得散布乌黑的翅膀和惊人的复仇神锤

bu gün kötü bir gün. akşam olsun, arınacağım bu günün getirdiği herşeyden. Marla Singer'a sarılıp, şehrin yanmasını izleyeceğim. sonra siyah kanatlarımı açıp "Vengeful Striking Hammer of God" olacağım. sonra yorgunluktan kendimi Leoparlarım ve Kurtlarımın arasına atıp, beni dış dünyadan soyutlamalarını izleyeceğim. sonra dış dünya beni çağırana kadar, Elistraee'nin dizinin dibinde uyuyacağım. tüm bunları yaparken hiç gülümsemeyeceğim, ama bilenler kahkahalarımı duyacak. bilmeyenlere ise, "ha o mu, boşver sen onu, kendine bile faydası yok" olmaya devam edeceğim :)
0
ölmeyeceğim, inadına yaşayacağım.

6 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

Damlo dedi ki...

ölüp ne yapıcan zaten; çok sıkıcı

S dedi ki...

:) aman yasamak da sikici ama. olsun.. sen olursen kimi sinir etcem sikici is gunlerinde. :p

91 dedi ki...

@eğreltiotu;
orada da sıkılmam ben, sadece işyerinde sıkılırım :)

@feykenciil;
ayıptır yahu, ayıptır. vurma dedikçe indiriyorsun yumrukları üstüste. bugün düşebilirim, vur gönlünce :)

cer dedi ki...

bir nevi joe frazier'sın sen yahu..düşmez, devrilmezsin öyle kolay kolay :)

91 dedi ki...

@cer; efem, sizin gibi gençliğimin baharında, güzel bir insan değilim, biliyorsunuz. frazier bile olsa, 14. roundun sonları hep uzun geçer derdi. ben diyorum. bir direk alırsam, sanırım yıkılmaya namzetim bu ara.

fish dedi ki...

bak devrilmez konusunda bişi diyemicem ama nolur üstüme düşme :Ppppp

bi taşka iki kuş ölmesin pihii...ıyk iğrenç bi espri yaptım kabul...