Yavruağzı ne lan?

kırk yılın başında uzun kollu gömlekle gelelim işe dedim, gelmez olaydım günlük. korkuyorum artık. benim bariz turuncu-beyaz çizgili diye aldığım gömlek evrim geçirdi, önce pembe oldu, sonra yavruağzı, sonra işin boku çıkıp "pembiş" seviyesine geldi. ulan dünyanın en "pembiş" gömleği bile olsa, içinde ben varken biraz hayvan, biraz tehlikeli, biraz sakat gözükür. medya maymunu oldum şirkette. ah canım ne de yakışmış, bu akşam kiminle randevum varmış, aa 91 hayrolsun bişiler mi var böyle güzel giyinmeler filan?mış arkadaş saçımı bile taramadım, traş olmadım, ayakkabıları sadece shoe-shiner ile sildim geçtim, çok bariz olmasa da boyaya ihtiyacı olduğu görülüyor. sadece hoş bir gömlek giydik diye millete kalsa akşam lacivertte charlize theronla randevum varmış muamelesi görüyorum. sanırım ben bunları çok alıştırdım kendime alaka göstermeyen, paspal halime. bir süre adam gibi gelip gideyim de, bunun gayet normal olduğunu idrak etsinler :) serbest kıyafetle çalışılabilecek bir işim olsun isterdim, sonra oraya da capri+kolsuz tshirtle gidip oradan da atılmak. aah ah.

2 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

Damlo dedi ki...

serbest kıyafet yok ama tıraşsız gelmek var ha? :S

91 dedi ki...

zaten iki gün traş olmasam anca farkediliyo. bi de sen vurma be :)