Going Nowhere

sitting by the telephone
something isnt right
staring into nowhere
blinded by the light
i dont know what to think and
i dont know what to do
but i will be waiting right here
for you
im going over every night
i wait for you to make it right
am going crazy deep inside
i need your love, i needed tonight
im going over every night
am waiting by the candlelight
i hear a voice from deep inside
i hear is you, i feel its right

lyrics sitesi erişimim yok, bu kadar yazabildim, yannışlarım vardır muhtemelen :) ama çok güzel şarkı efem. dance 2009 diye bir albüm çektim nedenini bilmeden, tamamen bass vuran bir albüm. onda bile buldum arıza bir şarkı, en azından benim için. şu anda ipod ve motosikletim olsa, çok sürmez ölürdüm, derdim tasam olmazdı, kimse de arkamdan laf etmezdi, giderken birini öldürmezsem. sıkı müzik tesisatı olan bir arabam olsaydı, gören/duyan insanların yarısından fazlası arkamdan orospuçocuu derlerdi, ama hiçbiri direksiyondaki benin gözlerinin dolu olduğunu görmezdi. dengesiz hareketlerin bütününden daha fazlayım, toplandığımda :)

0 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya: