I Sound Pathetic

ne terslikmiş arkadaş. insanlar bahar geldi diye neşe dolar, sersem sersem gülümsemeye başlar, mutlu olur, ne bileyim aşık olur. bizde ters teper bu. nedir anlamıyorum ki. kaç gündür güneş açtı, tüm kışı kısakollu gömlekle geçiren ben üşümeye başladım, süveterle dolaşıyorum. gördüğüm herkeste bir mutluluk havası hakim, ben bunalımdan neyi ne kadar içeceğimi şaşırıyorum. tüm kış evimi dağınık tuttum ve evde hep huzurluydum, şimdiyse evim derli toplu ve ben evde nefes alamıyorum. kaska 43 vakte kadar misafirin var diye mesaj atmış, akşam gülümsemeyi sağladı, ama devamında ne alakaysa bir yaşar bir duman ablukaya aldım zihnimi. işyerindeki masamda bira, şampanya ve beyaz şarap duruyor, insanlar korkan gözlerle bakmaktalar. anlayabilen varsa beri gelsin, bu ne paradokstur.
*
güzel bir müzik canlanıyor kafamda, korkarım ki ciddi ciddi müzik yapmayı düşünüyorum. bir de, okuyup da bilen çıkarsa diye sorum var, laktik asit fazlasını çözmeye yarayacak herhangi bir enjeksiyon bileniniz var mı ki?

3 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

fish dedi ki...

yyaaaaa ben seni en son bıraktığımda gayet iyiydin kardeşcezim noldu yauuuu????

gecenin köründe dövmeni görcem diee sırtını kadıköyün göbeğinde açtırıp üşütmene mi sebep oldum yoksa :(((((

anaaaaaa vicdan azabı çektim bakkkkkkk valla de ...

91 dedi ki...

yok yahu, gündüzleri güneş varken üşüyorum :) arıza kısmı orada zaten :)

Damlo dedi ki...

ben de bi manyaklaştım :S