Korkuyorum

Yatağımın altında canavarlar var.

11 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

LÂL dedi ki...

benim de..

efsa dedi ki...

sarılsak hep birlikte birbirimize, yetermi korkularımızı dindirmeye.

fish dedi ki...

çadır kur sen de içine gir :Ppppp

abbio dedi ki...

çadırın altından 91 çıktı.

91 dedi ki...

@LÂL; bana gönder o zaman sen onları :)

@efsa; hayatta en çk yaptığım şey korkularıma ve canavarlarıma karşı dikilmek, maalesef benim krkularımla başkalarnın yüzleşmesine gerek yok :)

@fi$h; ayıp budediğin :) çadır yok artık bana. yassak.

@abbio; normaldir, kazıklarını eliyle çaktığna göre, onu da yapar hayan :)

şakaydı efem, yatağımın altında canavar falan yok. olsa da o benden korkardı muhtemelen, benden yığranç canavar görmedim ben daha :)

S dedi ki...

tam, canavar senden korksun demeye gelmistim ama, demissiniz benden once zaten :D

Damlo dedi ki...

bu kız çok film izliorr değil mi monşerr

91 dedi ki...

@feykencil; beni tanıdığınızı görmek ne güzel :) "serhat sen kaç kendini kurtar, beni tanıdılar..."

@eğreltiotu; hiç izlemez film benim içimdeki kız çocuğu, bir de izlese, evlerden ırak :)

La Loba dedi ki...

Bu bir.

Witchie of Stars dedi ki...

Çocukluğumdan beri en korktuğum şeydir o yaa, yeniden hatırlatmanın zamanı mıydı şimdi? Gıcık şey!

91 dedi ki...

yihehe gıcığım, hayvanım :D bana yakışanı yapıyorum. sen herhalde palyaçodan da korkarsın di mi cadı? :)