Mechanical Animal

şimdi sokağa çık okuduktan sonra bunu. yüz kişiye sor. de ki, mesela "bir film alacaksın. önce filmin neyin nesi olduğunu mu araştırıp alırsın, yoksa önce filmi alıp sonra mı araştırırsın?" diye bir soru olsun bu. ezici bir çoğunlukla, mesela (99%) gibi bir oranla insanlar önce sana "mal mı lan bu?" bakışıyla misafir olacak, sonra da "tabiykide önce araştırır sonra alırım, ne zannediyorsun sen beni?" diyeceklerdir. sonra o hıyarı getir aklına. evet eveet o hıyarı. (1%) hıyarını diyorum yahu. önce alıp sonra araştıran hıyar. bakma sürekli hıyar dediğime, o hıyar aslında benim. özellikle arasan bulamazsın ben gibisini diyorum ya, hakikaten doğru. aldığım film de ahanda budur. bu aralar en ufak şeyden bile midesi kalkar olan ben (ayıptır söylemesi benim hiçbirşeyden midem bulanmaz da, yani bilinen çoğu şeye karşı fazlasıyla nötrüm) gidip bu filmi almışım. helalolsunbanahelalolsunşıkşık.

3 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

efsa dedi ki...

Bu nasıl bir filmdir? en sevdiğim testereyi bile geçecek gibi duruyor.

:)) ve ben hiçbir zaman araştırıp filmi almam, izlemem.

fish dedi ki...

yaaa ama tamam da ben de önce alıp sonra soruyorum :( genelde kapağına bakıp alırım sonra da yüzmilyonlarca kişiden oluşan ve tek tek hepsinden kültür fışkıran çevreme sorarım...film nasıldır die...
sonra da oturur kös kös izlerim ...bi de gider izlemeyenlere sonunu anlatırım...çok karışık bi filmse genelde önce anlamam o sebeple mutlaka yanımda bi kişiyle film izlemem gerekir enim...bana online anlatması lazım filmi çünkü :ppp

sensin hıyar hıh...

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

buradanda yazasım geldii tekrar :P

canım canımm vallahi yeni gördüm iki gözüm önüme aksınkiiiii
ama seni bidaha çok sevdim şu musiki yanın efendime söyliyim müzeyyan senarı sevmen mesela hayranlığım bir kat daha arttı diyebilirim..
Fasıl sevenlere bayılıyorum nedensee
sesimde güzeldir haniiii iste bir şarkı hemen söyliyeyim kendimi affettirmem lazım bi şekilde sölee guzummm :P
Bu arada bu mimi ben daha öncedende yapmıstım :) anacım çok şey istedimde noldu anasını satım yine yook yine yok size nasıl sevimli görülmeli nasıl elimizde tutmalı bilemedim ben...
Ama ben sizden çok bişi beklemiyorum aslında sadece sevin ve dürüst olun budur abicim :)
Bununla ilgli yazım ise bknz :Mimcan Aşk