Mutluluklar


O
kuzucum X mayısta Y evlendirme dairesinde nikahım var mutlaka bekliyorum saat Z'de

ben
gelemezsem kızmazsın di mi?
O
üzülürüm ama kızmam tabiki de
ben
o gücü kendimde bulursam gelicem canım, bulamayıp gelemem, orda sulugözlük yapmak istemiyorum.

O
tamam tamam ısrar etmiyorum
nasıl istersen

ben
canımsın, onu bil yeter. hiçbirşey değiştirmeyecek, geçen hiçbir sene. ama hep gülümse sen. o yeter.
9
yine yapamadım. kızmasın bana kimse. lütfen.

6 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

fish dedi ki...

:(

Witchie of Stars dedi ki...

Boşver be 91, gitme zaten, görme onu öyle. Gözü arasın arasın da boşluklara dalıp öyle kalsın o oralarda... Sen gitme, görme onu öyle..

La Loba dedi ki...

Gitme bence de.

S dedi ki...

biliyordum yapamayacagini.

ama yine de, guzel planlarim var. biliyorsun.

ahah :D

efsa dedi ki...

bir gün blog kızları (mineye de ulaşırız facebooktan falan) ile toplaşıp seni tutup kolundan adalara kaçırıcaz.

çarlinin melekleri gibi olacaksın.

Artık bir meleğe ihtiyacın olmayacak o anlarda.

Gitme ama o gün kendini dış dünyaya da kapatma olur mu?

91 dedi ki...

@fi$h; sittiret, somurtmaya değecek bir olay değil.

@cadı; amma kafa ütüledim di mi akşam, kusuruma bakma lütfen.

@La Loba; hala karar vermedim ama, en mantıksız şey neyse onu yaparım ben genelde :)

@feykenciiil; hayin hayin planlar kuralım herdaim, kötüyüz biz :)

@efsa; ben meleğim aslında, kimse farketmese de :P adaya gidelim gitmesine de, çadır uçtu işte :) ne yapıcam bilmiyorum ama, bulucam umuyorum birşeyler.