ideal hatun kişi - mim

cadı hanım hazretleri doğrultmuş namluyu üzerimize, onunki kadar geniş çaplı ve güzel olmayacak olsa da, kendi çapımızda yazalım birkaç satır dedik biz de. serhat ve ben. :)
sözkonusu mim ideal sevdicek nasıl olmalı içerikli. yani yannış annamadıysam. imlaya sarasım var bu aralar, yannış yazmak istiyom ne varsa. nedendir bilmiyorum ama arada geliyor işte, sonra geçiyor ama, paniğe mahal yok.
kemerleri takınız efem, başlıyorum, önem sırasına göre değil, esme sırasına göre;
* ideal hatun beyaz yalanı nerede atacağını bilmeli, 100% dürüst insan olmayacağına göre, mümkünse sadece beyaz yalan atmalı, ve uygun zamanlarda atmalı.
* ha beyazdan griye kayan yalanlar gerekti, atarsa atsın, koymaz ama, yakalanmamalı. birinin yalan söylediğini anladığımda "beni bu kadar enayi mi sanıyor acaba bu" düşüncesi çöker aklıma, sonra o ideal hanım kızımız kum torbasına döner tarafımdan vurulacak zihinsel darbelerle.
* içten pazarlıklı olmamalı kendisi, ne kadar düz, ne kadar basit, o kadar güzel.
* ima müessesesini çok sık kullanmamalı, verdiği cevapların bu gariban tarafından birebir algılandığını unutmamalı. devamında bunu kafaya kakma amaçlı kullanmamalı. yoksa ben de yaparım, boka sararız :) hehe
* müzik zevki olmalı, tarzı olmalı. her şeyi dinlemeli tabikide, ama kendi tarzındaki şarkılarda etrafına ışık saçmalı.
* ideal hatun kişinin yanında huzurlu olunur. iyi hissedilir.
* mümkünse her şeyi bilmemeli. bazen bilse de bilmemeli. bana "ay ne süperim her boku biliyorum lan" hissiyatı yaşatması için değil tabikide, sadece bazı şeyleri kendi metodlarımla çözmeyi sevdiğim için.
* güçlü olmalı. bilek güreşinde beni yenmese de olur tabi de, ayaklarının üzerinde sağlam durmalı. ben sarsıldığımda dengemi bulmama yardım etmeli ben sık sarsılmam zaten :)
* gözleriyle gülmeli, kahkahası kuş cıvıltısı gibi olmalı.
* kesinlikle çok zeki olmalı. bazen etrafındakileri korkutacak kadar zeki hem de.
* giyinmesini ve makyaj yapmasını bilmeli, fakat her dakika boya küpü gibi makyajla yahut davete katılacakmışcasına şık elbiselere dolaşmamalı, azıcık paspal olmasını bilmeli.
* gülmeli, güldürmeli.
* alkol kesinlikle almalı, ama benim gibi değil :) ağzıyla içmeli, enazından ev dışında. evne nasıl içerse kabulümüz temizleriz, uyuturuz, sorun etmeyiz.
* çok inatçı olmasa da şık olur hani.
* en azından bir spor yapsa, onu da iyi yapsa fena mı olur?
* yemek yapmasa da olur, bana gaz versin ben yaparım :)
* kitap okumalı. delice. sonra açıp şarabı okuduklarımızı tartışmalıyız.
* mmorpg oynarsa saygım artar, sevgimiz zaten bâki :)
* yerine göre ağzı bozuk olsa? tadından yenmez.
* böcek fobisi olursa sıçtığımızın resmidir, bende var da :P
* arkadaşlarımla iyi geçinse fena keyif alırım sanki.
* sabah uyandığında bile güzelse, güzeldir. kasmasın kendini "ay acaba bugün nasılım?" konulu. yorar be.
* rakı içse, müzeyyen sevse, güzel salata yapsa, hayatımızın geri kalan süresinin en azından 1/4ünde çok keyifli oluruz :)
* sabit fikirli ise tüm bu güzel özelliklerini de alıp gitsin kendini köprüden atsın.
* ben sinirlendiğim zaman bana hakim olsa, sırtımda taşırım. hakim olamayacaksa bari çığlık atıp krize girmesin :) beni sinirlendirenlerle işim maksimum 2-3 dakika sürer zaten, gerilmesin :)
* sürprizler tadındaysa güzeldir, yani en azından bence :D
* şirin olsun, şımarık olsun, bir de bunları yakıştırsın kendine.
sanırım bu kadar. yani milyon tane daha olur zorlansa, ama hepsini bir yerde toplasan, yine olmaz :) kimyazsın kimyazsın diycem, mesela yazarsa kelebeğin ömrü yazsın, sonracııma cer hanımcıım yazsın, feykencil hanımcıım yazmazsa olmaz, haha bi de abbiyo yazsın. yaz ulan abbiyo :)

6 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

fish dedi ki...

yaaaaa ama ben nie evde kaldım onu anlamadım ama yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :((((

müzeyyen de dinliyorum oysaki :(

S dedi ki...

:) feykencil hanimciin yazmazsa olmaz tabi.

cer dedi ki...

yazdık bakalım..daha yazsam yazardım da utandım walla, öyle de olsun böyle de olsun bi de şöyle olsun demeye :) istemenin sonu yok haliyle...

91 dedi ki...

@fi$h; kalmazsın bea, dert ettiğin şeye bak.

@feykenciiil; yaz anacım yaz, (hoş, yazmışsın ve okudum orası ayrı) sen yazmasan, ben yazmasam ...

@cer; bu ne sür'at efem, akşam bir baktım ben gönderdikten 15 dakika sonra bitivermiş bile. daha istenirmiş aslında dediğiniz gibi ama, önce bu özellikler olsun sonra bakarız :P

abbio dedi ki...

gülsün abi.
çok güzel gülücükleri olsun.

gerisini biz halledelim.

hörmetler.

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

canım canımm vallahi yeni gördüm iki gözüm önüme aksınkiiiii
ama seni bidaha çok sevdim şu musiki yanın efendime söyliyim müzeyyan senarı sevmen mesela hayranlığım bir kat daha arttı diyebilirim..
Fasıl sevenlere bayılıyorum nedensee
sesimde güzeldir haniiii iste bir şarkı hemen söyliyeyim kendimi affettirmem lazım bi şekilde sölee guzummm :P
Bu arada bu mimi ben daha öncedende yapmıstım :) anacım çok şey istedimde noldu anasını satım yine yook yine yok size nasıl sevimli görülmeli nasıl elimizde tutmalı bilemedim ben...
Ama ben sizden çok bişi beklemiyorum aslında sadece sevin ve dürüst olun budur abicim :)
Bununla ilgli yazım ise bknz :Mimcan Aşk