Fight for the Living


Efem sabahtan beri daha ayılamamış kafayla sistemi dengeye getirdim, bir de üstüne son çektiğim oyunu kurdum ki tadından yenmeyecek bir oyun, en azından benim için. "Hellgate : London". Zaten şu introyu görüp de, eski bir Warmage'in gaza gelmemesi gibi bir seçenek yoktu :) Torrenti mevcuttur, yaklaşk 7.4gig download gerktirir, oynanış açsınından Diablo'ları andırır. Fakat senaryosu itibariyle beni daha çok etkilediğini söylememe gerek yok sanırım. Kurtarın efenim Londrayı, Londra düşerse sıradaki şehir Manchester ki bunu hiçbirimiz istemeyiz, di mi?
"Remember the Dead and Fight for the Living!"

2 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

Hayalbemol dedi ki...

Bu oyunları oynayanları seyretmek, bana oynamaktan daha çok keyif veriyor. Çünkü ben oyun sırasında kasılıyorum. Bu oyun da film gibi oyuna benziyor. İzlemek gerek :)

91 dedi ki...

izlemek de zor aslında, çok bilirim ilk Tomb Raider çıktığında arkadaşın beni izlerken soluğunu tutup kaldığını. özellikle su altından çıkmamıştım, ölüyordu salak :) ben de pis havaya girerim izlerken, ama dün resmen ayrı bir boyuttaydım. deliler gibi başım ağrıyor, sinüzitim tutmuş ama kalkamadım oyunun başından. sıkı bir performansla LVL10 bir Evoker'ım oldu, öyle bir arsenal ki, dünyayı yakabilecek potansiyelim var şu anda :)
Londra-Manchester arasında aşılmaz bir barikat var artık, ayıptır söylemesi bu tip oyunları çok pis oynarım, her karakterle her settingde. kendimden geçiyorum sanırım. ve evet, orada ben de "For the Living!" diye çekerdim elbombasının pimini, ama daha beni devirecek demon gözükmedi hiçbir realmde. esas makara Evoker ile oyunu bitirip Blademaster açtığımda olacak ama, birkaç video çekmeyi düşünüyorum oyundan, becerebilirsem izletirim efem.