jötem

sabah sabah o butona tıklayan elime ayağıma sçiim. biri facebooka lara fabian'ın je t'aime ini paslamış, ben de tıkladım akşamdan yeteri kadar rakı içmemişcesine. konser kaydıymış. şarkının yarısını izleyenler söylüyor zaten. lara fabian sahnede ağlıyor, ağlaya ağlaya söylüyor. canım acıdı lan izlerken. bu arada koşuyolu rokabalık mı, rakıbalık mı ne bir yer var. başarılı bir yer. tavsiye olunabilir. enginarları muhteşem. benim bu ruh halim de muhteşem aslında. sözde ben haftada bir gün alkol alıcam diye karar vermiştim, bu haftanın morfini dün akşamdı. o zaman neden ben "acaba bu gün de 2-3 tane sallasam mı?" diye bakıyorum hayata?

4 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

Damlo dedi ki...

bu kimm

91 dedi ki...

eskilerden bir arkadaş :) neden koydun diye sorma ama, bilmiyorum. jötem dinleyince mi aklıma geldi ki :S alkollüydüm valla.

efsa dedi ki...

Canım bende lalobanın bir yazısında dinleyip büyülenmiştim. çok güzel şarkıdır.

91 dedi ki...

benim izlediğim konser kaydıydı, muhteşemdi yahu. yoksa standart release şarkıyı da severim ama, konser ve spontane gelişmeler özel kıldı sanırımki.