e$$ek olmak ya da olmamak

bu gün masama not olarak koydum bu yazıyı, kısalttım ama, sadece "e$$ek olma" yazdım. uyacağıma dair bir inancım yok açıkçası, ama yaz gözünün önünde olsun, bilinçaltına işlesin durumlarına inanmak istedim bir anda. enginar suyu. evet evet enginar suyu :)
0
cumartesi ve pazarın neredeyse tamamı baygın geçti. kaptanın seyir defteri yıldız tarihi bir haziran sıfırdokuzu gösterirken, haftasonu geberikliği hala üstten atılmamıştı. tüm gün kendime telkinle geçti, akşam ol, eve gel, yıka çamaşır, duş al, uyu şeklinde. neredeyse başarıyordum. yani saat 1817ye kadar her şey normaldi. taa ki telefonumda o ismi görene kadar. ismi buralarda geçmesin, "yavşak" lakaplı bir arkadaşım vardı, tarih kadar eski. adamla görüşmeyeli kafadan 4-5 sene var. hep bir gün görüşürüz denmiş, hiç görüşülememiş. o gün bu gün dedi. hayrolsun ne alaka derken, geberik olunduğu haberi verildi arkadaşa, ama bu engel değildi tabi. kahramanınız ash, saat 1948 itibariyle kadıköy çikınlasstoba çökmüş, yavşakla buluşmuştu. web security designer bıraktığımız adam avukat olmuş ahali, nedir lan bu. gece çok daldan dala konularla geçti, Organize Punisherlar, Şehrin Azizleri filan desteklendi, alalım beyzbol sopalarını sokağa çıkalım o zamana kadar yürüyecekti neredeyse :) tam o esnada, trionun son ayağı olan "moron" lakaplı diğer arkadaş da çökünce olay mahalline, kız arkadaşı hakkında en derin sırları öğrendi. hoş ben de öğrendim birşeyler ya, neyse. gençmişiz be, deli yaşamışız.
0
saat 0117de hesap istememiz, 0125te taksiye binmem, taksiciye o özlü sözü etmem, hepsi rüzgar gibi geçti. "abi yarın salı mı çarşamba mı, ne zaman bitecek bu hafta ya? :S". taksici yeterince güldü durumun şer'ine aldırmadan :) 0135 eve varış, duş, Mr. Hyde'ın elinden "o içmememiz gereken son birayı kurtarış" ve Dr. Jekyll olarak yatağa uzanış. sabahki zorlu seansı ise anlatmayayım, vallahi ağlarsınız :)
0
ben ne zaman büyük adam olucam? nameleri inletmese de samiyeni, sanırım ben böyle güzelim, doğru düzgün bi adam olsam hiç çekilmem herhalde :)

1 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

Damlo dedi ki...

biz seni böle sevdik :Pp