nayn davut

ayakta duramayacak kadar yorgun olununca bile kabus görülüyorsa, bu işi sakinleştirici temizler arkadaş. 100 yıl sonrasına atasözü bıraktım işte. tüm gün it gibi koştum. akşamında 45 dakika ağırlık üstüne 65 dakika kardiyo yaptım. üstüne yarım saat yol yürüdüm eve varabilmek için. eve geldiğimde çamaşır asabilmek için bile kolumu zor kaldırıyordum. buna rağmen yattığımdan kalkmama kadar olan 6 saatlik süre içinde 3 defa sektim yataktan. okuduklarıma fazla kaptırdım herhalde kendimi ki, başucumda colt holsteri aradım, en azından el yordamıyla. sonra sunturlu bir küfredip kalktım yataktan, kahve sigara sigara sigara kahve sigara şeklinde dengeledim hayatı. bu 6. haftam. totalim 9 kilo oldu. hiho. bunun yanında biraz daha da kalıbı düzeltmem cabası. ideale 11, kısa dönemdeki hedefe 7 kilo kaldı. kısa dönemin bitmesine ise 9 hafta. 9 haftada 7 kiloyu havada karada veririm diye gazlıyorum kendimi. ama düşmeden devam etmem lazım. ağrıdan kırılıyor her tarafım. tekten irade gücüyle gidiyorum ama, nereye kadar bir fikrim yok. peh. amaca ulaşana kadar. olmadı düşene kadar.
*
Odin I await thee
Your true son am I
I hail you now as I die
I pledge you my sword and
to no man I kneel
Ours is the kingdom of steel
*
kılıç almayı düşünüyorum. ama aldıktan sonrası dert bana :) alırsam aralık seferimde, stonehenge'e saplarım o kılıcı. ondan sonrası önemsiz zaten. bu kayıp ruh da hayatının amacını kılıcı saplamak suretiyle tamamlar, gerisi de osuruktan teferruatlar kataloğunda yer alır. ağrıdan geberiyorum, ama düşmeden durmayı yakıştıramıyorum kendime. bir de şöyle bir baktım soyunma odasında, benim kanatlarımdan güzel figür de yok hani. insanlar biraz daha izlesin diye bile gitmek lazım.
*
I'll see you again when I die
*
Haftanın şarkıları; Tarja - I walk Alone üstüne Manowar - The Crown and The Ring.

1 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

dide dedi ki...

örnek alınası insn :)