07.07

Mazi akciğerlerimde bir yaradır

;)

İzmirden bir enstantane, baktım da gülümsedim biraz önce.

İçmiyorum arkadaşım, inat değil mi?

Ama ne çekmişim belli değil, kimbilir ne delice bir tutkuyla kanser olma çabası o.

Kimbilir ne salak bir anda ne salak bir şey düşündüm.

Evet, hala hepsini düşünmeye devam etmeyi planlıyorum.

Tek eksiğimiz sigara olsun.

Güle güle eski dostum.

;)

13 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

Cüzzamlı Melek dedi ki...

herkes gitsin, sen gitme çocuk.

Cüzzamlı Melek dedi ki...

peh,
bi ay içme, fransız vatandaşı olurum:ppp

91 dedi ki...

hatırlatırım ama. bak bırakmaya çalışıyorum demiyorum, bıraktım diyorum sana :) sonra "bi eşeklik ettim de öyle bi laf söyledim, affet, pişmanım" dinlemem :)

Cüzzamlı Melek dedi ki...

ahah, adım bile hazır. sophia. sen bi ay içme o zıkkımı, adım sophia bundan sonra.

91 dedi ki...

en azından bi yıl içme ben de eşşeğim, adım abdürrezzak olsun falan dememişsin. sen de takdir edersin ki abdürrezzak adı bir bayana yakışmaz. ayrıca, geçen hafta bu gün kesmiştim sigarayı, günler ne çabuk ilerliyor di mi Sophia'cım? :)
hahahahaha

efsa dedi ki...

utkumm 3, kez kadehimi bırakmana kaldıracağım

91 dedi ki...

bu saatte içiyor musun kız sen? izindemisin napıyorsun? :)

efsa dedi ki...

yok dün kaldırdım da rakı içtim :)

Smyrna dedi ki...

kafamı gördüm orda :)

Cüzzamlı Melek dedi ki...

utku, bu efsa da mı bizden?
o da mı gündüz içiyo?
bu efsa, bekriyanın efsası mı?
off yoruldum.
sophia olmak, marie olmaktan iyidir:ppp

efsa dedi ki...

Bekriyanın efsası olana dek utkunun efsası idim zaten. ulen bende mayanın kardeşi, evrenin canı ola ola sonum yok benim. :))))

utku ile maşallah iki kez karşılıklı sarhoş olma lüksüne eriştik. :))) kıkır kıkır :)

91 dedi ki...

teferrruatı bilmem, o benim efsa'm.

Cüzzamlı Melek dedi ki...

efsa paylaşılamıosun...:)