Ufak Ufak

* ısrarla dinlenmeli "someday i'll be saturday night", son bir haftamda en keyif aldığım şey bu oldu.

* kürek çekmek. ilk defa bu kadar gaz bir şekilde iştigal ettim, kıçından solumanın dışında çok eğlenceli bir ruh haline sokuyor insanı. 10 dakika iyi, 15 dakika zorluyor. valla.

* sigarayı bırakmak çok eğlenceli bir şeymiş. işin komik tarafı artık canım da istemiyor. içki aksiyonunda bile o kadar germedi. takdir etmeye başladım kendimi.

* iki gündür yağmura yakalanıyorum. çok başarılı. bu sabah kaçtım ama taksiye, yoksa rezaletti sonum, ince yazlı kbir gömlek vardı üzerimde, ıslak tshirt yarışmasına çevirirdim burayı.

* sarışın ve hafif bronzsanız, lütfen şekerpembesi giyiniz. daha fazla yakışan bir renk olmaz, olamaz.

* iştahım mı açıldı ne, ahtapota aşermeye başladım resmen. biraz rakı, biraz ahtapot ile hayat çok daha güzel oluyor.

* tatilime yaklaşık 42 gün kaldı ama hiç o havamda değilim, ne bok yiycem ki ben tatilde düşüncesi bastı :( bilmemek çok zor şey.

* dün aşı oldum, sol kolum neredeyse iptal vaziyette. normal olsam hafif hafif tırsabilirdim, şimdi sadece esnetme ve ısıtma hareketleriyle haşırneşirim. 31 yaşında ne aşısı muhterem. giren girmiş zaten bünyeye.

* agresiflikte boyut atladım, her gün kesin birinin üstüne yürüyorum. bunun sonu hayır değil, biri çok fena paketleyecek beni gibi geliyor.

* ne zaman geldin ruhum, görmedim seni?

* sabah kahvaltısını sakın ola ihmal etme, bir şeyler hazırlamaya üşenirsen söyle, ben gelir sana hazırlarım kahvaltını.

2 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

S dedi ki...

2 gundur kahvalti yapiyorum evet.

91 dedi ki...

sen çok uzakta olsan da sana da yemeksepeti.com vasıtasıyla ulaştırırım feykencil'cim, ne demek. poliyanna böceği olcam artık ben.