Swine Flu

bir gün maymun rakı içmiş. ama ne içmek. çıkmış dala, elinde şişe, atıp tutmakta. "getirin lan o aslanı buraya, skicem ecdadını" diye.tilki gelip sormuş, "maymun kardeş, nasıl konuşuyorsun sen böyle?" diye, "haasktir lan" demiş maymun, "getir o aslanı buraya, skicem ecdadını". devamında fil, zebra filan, talükat uyarmış maymunu, hiç geri yok maymunda, varsa yoksa "getirin lan o aslanı buraya, skicem ecdadını. tesadüfen oradan geçmekte olan yavru aslan duymuş bunu, "nasıl konuşuyorsun sen" demeye kalmadan maymun başlamış yavru aslana sallamaya. "o anan olacak aslana söyle, skicem ecdadını". ağlaya ağlaya eve gitmiş yavru aslan, anlatmış annesine olanı biteni. anne aslan köpürmüş, direk baba aslana taşımış konuyu. baba aslan durur mu, direk soluğu almış maymunun yanında. bir kükremek ki yer gök inliyor. "maymun efendi" demiş baba aslan, "ne diyorsun, bir de bana söyle bakalım". maymun mayhoş mayhoş bakmış aslana, "ne diyeceğim aslan abi" demiş, "içtim rakıyı, içtim rakıyı, .mcık .mcık konuşuyorum işte".
*
her ne kadar içip içip tarrak tarrak yazsam da buraya, içtiğimden dolayı yazmadım pek. yani alkolün cesaretinden dolayı gaza geldim de, ileri geri yazmadım. canım çekti ileri geri yazdım, canım çekmedi hiç yazmadım, canım az çekti sadece ileri yazdım. genel itibariyle .mcık .mcık yazdım, doğrudur. düzgün yazmaktan sıkıldığımdan beri hep böyleyim :) bu da son7-8 seneyi kapsayan bi .mcıklık sanırım. hayatta sıkılmadığım ender şeyler kalmışken, yazmak bunlardan biri değil malesef.
*
bu günümün en önemli itirafı şudur ki, sana aşık olmak istedim. vallahi. sana. bööle sırılsıklam aşık olmak istedim hem de. sana lan sana. haha. evet sana :) ol da gel be 91, ol da gel :)

6 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

Cüzzamlı Melek dedi ki...

kime lan?

gene mi ya:(((

bıktım senin aşklarından:ppp

91 dedi ki...

yok lan kime aşık olcam :D öyle yazasım geldi çok fena. ben de yazdım, yazması da mı yassah yahu :(

Adsız dedi ki...

[NOT: Eva’nın “mükemmel” hicvine (“yavrum kendine gel, senden erkek olmaz!”) mukabelede bulunarak, ‘cevap hakkımı’ kullandım. Ne var ki yayınlamıyor. Bilmek istersiniz diye düşündüm!]

Ne kadar “duyargalısın”, bana şiir yazmışsın. Üstelik en beğendiğim üslup/tür: Genital taşlama (hiciv)! Şair Eşref ve Neyzen Tevfik’in ruhları şad olsun: Onlar yattıkça Allah sana kudret-i ferç ihsan eylesin! Çok etkilendim, nasıl teşekkür edeceğimi bil(e)miyorum. Ağzına “sığlık”… Ama tezahüratlara bakılırsa ödülünü zaten almışsın! Bu arada, yazar olduğunu ve kitap yazdığını iddia ettiğin için – yazdıklarını demeye dilim varmıyor – ifraz ettiklerinin tümünü okudum. Ne düşündüğümü bilmek ister misin? Ama ben yine de söyleyeceğim: “Genç Gravyer’in Acılarını” yaz(a)mayacağına göre en iyi olasılıkla, malulen tekaüdü alla Turca bir Melissa P. olabilirsin:“Yazmadan Önce 100 Rektal Tuşe” ya da “YusufÇük Erken Gelir”. O da iç tutarlı bir kurgu kotarabilmen koşuluyla – ki zor! En kötü olasılıysa düşünmek bile istemiyorum…

Aslında dudaklarının (labia majör/minör) arasından “sızan” köpek dişleri göz kamaştırıcı. Saldırganlığından etkilenmemek de olanaksız ama “kız” gibi ısırıyorsun! Her şeye karşın, Oscar’dan aşağısının maliyeti kurtarmayacağını bilsem de Nobel Edebiyat Ödülü’nü alan ilk Türk kadın yazarı olmanı sağlayacak bir öneride bulunmak isterim: J. G. Ballard’ın, Foucault’nun ömrü vefa etmediği için tamamlayamadığı CİNSELLİĞİN TARİHİ’nin (Ayrıntı Yayınları, 1996) yazıl(a)mamış ciltlerinden biri olduğu varsayılabilecek ÇARPIŞMA’sını oku (Crash, Ayrıntı Yayınları/ Edebiyat Dizisi, 1997)… Seninle oyna(ş)mak güzel ama sıkıcı: Hoşça kal, hoş çakal!

Ekho…ekh…ek…e…!

91 dedi ki...

valla gördüğüm kadarıyla yayınlanmış. ama açıkçası bilmek ister miydim diye bir düşündüm de, bulamadım. zaten yorgunum. beni alet etmeyin kültür şoklarınıza, ben cahil adamım, yaktırmayın sigortaları.

Cüzzamlı Melek dedi ki...

yolucam ben bu kızı heee

Cüzzamlı Melek dedi ki...

yolucam ben bu kızı heee