enimıl.

On the street where you live girls talk about their social lives
Theyre made of lipstick, plastic and paint, a touch of sable in their eyes
All your life all youve asked whens your daddy gonna talk to you
You were living in another world tryin to get your message through.

No one heard a single word you said.
They should have seen it in your eyes
What was going around your heart.

Chorus:
Ooh, shes a little runaway.
Daddys girl learned fast
All those things he couldnt say.
Ooh, shes a little runaway.

A different line every night guaranteed to blow your mind
See you out on the streets, call me for a wild time
So you sit home alone cause theres nothing left that you can do
Theres only pictures hung in the shadows left there to look at you

You know she likes the lights at nights on the neon broadway signs
She dont really mind, its only love she hoped to find

Repeat chorus

No one heard a single word she said
They should have seen it in your eyes
What was going around your heart

Ooh, shes a little runaway
Daddys girl learned fast
All those things he couldnt say

Ooh, shes a little runaway
Daddys girl learned fast
Now she works the night away

Ooh, shes a little runaway
Daddys girl learned fast
All those things he couldnt say

Ooh, shes a little runaway
Daddys girl learned fast
Now she was the night away
*
ses sınırları aştı evde. bangır bangır çalıyor hazretleri, st. bon jovi günü ilan ettim bu günü kendi içimde. akşam boru bir promille geldim eve, sanırım sabah 4tü. nete girdiysem konuştuğum hiçbir şeyi hatırlamıyorum baştan söyleyeyim. ama ne trilyon kafaydı be. para versen alınmazdı. hayatımda ilk defa bir rakı masasında 100 lira fazla çıktığını gördüm. hoş o da herkes masanın ederini vermiş, sadece hesabı yannış yazmışlar ondan fazla çıkmış, yoksa bir gerillalık yok olayda. eve geldiğimde sanırım babam uyanıktı. konuştuk gibi hisediyorum. boktan tabi. sabah uyanıyorsun, sktir naptım ben hissiyatıyla. hoş eve yürüyerek geldim son 20 dakikada, birine çarpıp öldürmedim o çok net, gerisi tırt ama, babam sabah uyandıırp "ben gidiyorum, seninle geçirdiğim zamandan çok hoşnut kaldım, özliycem lan seni" gibi bi cümle söyledi, devamında paranoya yapmamam için "herhangi bir şey olmadı, sadece zaman yönetimi açısından bu gün gitmem en doğrusu" dedi. üzüldüm gitmesine. hoş hala ayılamadım, daha koymadı ama koyacak. elimdeki bira bittiğinde "mna koduumun evinde yannızsın oluum" hissiyatı boru gibi gelecek. bu tuşlara vururken gözlerin dolmasından belli. hoş tek başına olmak ideal, kıracak insan olmuyor ortalıkta. inanmazsın akşam rakı içiyorduk, bi anda masanın önünde eski kız arkadaşım peydah oldu bi anda. öptü gitti "nanıskim noluyo la" derken. orda geçiyolarmış. kimin arabası, neden geçiyolar bilemedim. ama garip geldi bi anda. haha dün ilk defa bu kadar açık bi atlet giydim, herkes dövmemi sordu "o ne lan?" kibarlığında. güzel insan, başka ülkelere yerleşmek arefesinde bir akşama sıkıştırdı kendini, bir ömüre az gelir oysa ki. seviyorum o adamı günlük. harbi dünyaya benim 8 katım faydalı bi adam. sabah uyandığımda dolapta menşeini bilmediğim 3 bira vardı, bu onlardan ikincisi. oha. babam koymuştur dolaba muhtemelen. şu an deli gibi ağlamak istiyorum. kötü bir şey yapmadım biliyorum ama, kendi inandığım değerlere göre saçmaladığımı biliyorum. oysaki 3 defa sarılıp öptüm onu. ama bi ibnelik olsa, trafik kazası falan, doya doya öpüp koklamadığımı farkettim. anasının amı. ağlarken yutkunmak fena birşey. yapılmamalı. son bir not da sana. akşam bayya bi taşak mevzuu döndü, "gelmicek oolum o" diye. onları yalancı çıkarma, onların hepsi güzel adamlar. boşa dememişlerdir. makara falandı ama, siktiret. haklı çıksın onlar. gelme. seni seviyorum ama gelme.
*
domuz gribi değildir o, ama siktiret tavuk suyuna çorbayı. tek yahut duble, at bir tane uyumadan önce. resmime de bak, antimikrobiyeldir, antibakteriyeldir. it iti ısırmaz.
*
*
bu aralar canım ekstrem duygularda sigara istiyor. ööle bööle diil ama. bi tane yaksam efsane olacak sanki. yakmıyorum. sırf söz verdim diye. en karanlık gecede, verdiğim sözler ışık oluyor yoluma. sanırım seni de seviyorum. sevmesem söz vermezdim di mi? sanırım ben herkesi çok seviyorum. ama senin için ölürüm. senin için de. ama sigara içmem. içmemeliyim. ama sen geldiğinde, ki gelirsen, hiçbir şeye söz veremem. hayatta kalacağıma bile.
/
seni seviyorum. kocaman öperim.
/
bunları yazdığımı bilsen yüzüme bile bakmazdın di mi? doğrusu odur. ben de bakmazdım, eğer traş olmak zorunda olmasaydım şekerim :) kocaman öpüyorum. ısrarla.

3 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

Cüzzamlı Melek dedi ki...

öptün öptün doymadın..
yüksek desibel kıskançlıklardayım:p
şöyle caaanım yazıları böyle boktan yorumlarla zikmiyo muyum?
evet, zikiyorum.
oh canıma değsin:)))

91 dedi ki...

haha, bilakis boktan yazılara güel yorumlar yapıyorsun diyelim biz ona.

efsa dedi ki...

nooollllouuurr orda bakıyım. anca geldim.