Léon

hatırlar mısın acaba seni izlediğim ilk günü. ne dolmuştu gözlerim ulan. "this is from Matilda"da iyice salmıştım kendimi. gecenin üçüydü, bambaşka bir kara parçasıydı. yalnız içememiştim, yan komşum olan kızı uykusundan kaldırıp, şehrin bir ucuna benle içmeye gelmesini rica etmiştim. o da deliydi herhalde, üstünde pijamaları, battaniyesini sırtına sarılı gelmişti. ne komikti otelden çıkarken bize bakışları. ne değişik zamandı, şubattı. sanırım ben daha bir gençtim, daha bir güzeldim. ne o matildaydı, ben leondum, ne de çok ortak noktamız vardı. ama değişikti. sonra günler günleri kovaladı. bu gün oldu. lanet ettiğim günlerden herhangi bir gün oldu. salaktan bir fotoğraf çarptı gözüme, film afişi bile değil hem. bir matilda olsa dedim, bir de el bombası pimi. matildanın uyuz olduğu birinin gözüne soksam o pimi. "this is from matilda" tadında bir şey söylesem. karizmatik olsa böyle. hoş matilda'nın alıp bakabileceği bir çiçeğim yok. artık o da arada bilgisayarımı açar, antivirüsleri filan günceller. ne bileyim, psp'me şarj doldurur falan. ben çoktan gitmiş olsam. peeh, hayallerimi yesinler.

4 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

La Loba dedi ki...

hayallerine kurban olsunlar senin :)

yılda bir kez izlemezsem olmaz. 'that's not the shape of my heart' der gözyaşlarımı silerim koluma.

UÇURTMA;) dedi ki...

ahhh evet bende çok etkilenmiştim. Güzeldi, shape of my heart...dinleyesim geldi:)

91 dedi ki...

benimde filmi izleyesim geldi. yazdığımı bile unutmuşum niye hatırlattınız ki. hey gidi.

Cüzzamlı Melek dedi ki...

romantik sıpa seniiii:)))))