Once upon a time

in a galaxy far, far away
:)

oralarda bir yerlerde olduğunuzu bilmek çok güzel.
tüm sosyal etkinlikleri bıraktım. size içtim bu kutuyu da.

20 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

Cüzzamlı Melek dedi ki...

bu ne yaaa???????
açım ben yaaa:((((((((

91 dedi ki...

son izmir turundan bir hatura şekerim. bu arada artık aç değilsin, biliyorum. afiyet olsun :)

mine dedi ki...

kafamı kalamara sokmak istedim. nasıl bir açlıktır bu tanrım :((

91 dedi ki...

tüm bunlar olurken ben yarım metre sağda sigara içiyordum :D ama ne içmek :) şu anda da ben kafamı duvara sokmak istiyorum mine'm, hem de açlıktan değil.

Cüzzamlı Melek dedi ki...

mine, canım yanına da açıcan birayı.
oy oy oy

91 dedi ki...

çelme bakim kızın aklını. orada rakı içilirdi. ki içildi :)

Smyrna dedi ki...

en kısa zamanda ufaktan bi kaçamak daha bekliyoruz efenim. aynı ortam aynı kişiler +1 kontenjaından bi istanbullu daha gelebilir...

biz burdayız yerimiz yurdumuz belli...

91 dedi ki...

biz de bekliyoruz bilakis, beşiktaş da bekliyor :D izmirliler nerde, hani nerde, deplasmanda, yoooooook :)

Smyrna dedi ki...

inşallah güzel abim, en kısa zamanda inşallah...

Cüzzamlı Melek dedi ki...

rakı içip caaanım kalamarı mundar etmeyiniz efem.

91 dedi ki...

rakı ile kalamarı ziyan etmek? bunu duymamış sayıyorum kendimi, bence sil o yazdığını ve bu hiç yaşanmamış olsun aramızda :S

mine dedi ki...

ben de birayı tercih ederdim cüzzamlı melek. utkuya kalırsa herşeyin yanında rakı olcak, gerisi mundar :) ama damarını kessen bira akacak artık :D bu nasıl yaman bir çelişki. ne kadar canım istedi bu kadar uzun yazdım ben, hiç çaktırmam.. ama yok yok içmicem. en azından bir süre daha :) sonra utkumun bana kalamar sözü var :P

Adsız dedi ki...

abi yeri zamanı değil belki ama

maje nerelerde

haberiniz varmı?

91 dedi ki...

@minem+cüzzamlı; bira kaçamak, rakı aşktır çünkü :)

@Adsız; kim olduğunu bilmediğimden detay geçmiyorum kusuruma bakma. ama maje iyi, hayatta :) bir süredir konuşmadık ama haberleri geliyor. an itibariyle merak edecek bir şey yok.

Adsız dedi ki...

iyi oldugunu ogrenmem yeterli oldu saolasın abi.

Cüzzamlı Melek dedi ki...

şimdiiiiiii,

mine'ylen çooook yakın; hatta 1. derece akraba dahi olsanız, ona iyelik eki koyup, bana direk cüzzamlı demene çok alındım.
arz ederim..

:-(

91 dedi ki...

ulan bir insan da demez yazıktır lan utkuya diye. yüklenin anasını satiim yüklenin, yarın öbür gün yüklencek bi ben bulamadığınızda ne yapacaksınız merak ederim. ooof of.

efsa dedi ki...

ya ama ama ama ama aaaaa aa ama :(((

Witchie of Stars dedi ki...

Ben de istiyorum uleeeen! Geldiğimizde kesinlikle istiyoruz hatta!

91 dedi ki...

topluca izmire gitmemiz lazım o zaman canım, ama siz gelin, ben elimden geldiği kadar birşeyler yaparım size :)