welcome to the jungle

biraz evvel çamaşır asarken aklıma yazacak bin tane şey geldi, çamaşır bitti, fikirler uçtu. kahretsin yine yazamıyorum :) ama bu gün komik bir şey oldu, sabah uyku sersemi giyinmeye çalışırken gömlekleri karıştırmışım, regular yerine muscle fit olan beyaz gömleği giymişim. birkaç resepsiyon için koşturmaca arasında farkettim, ama sporu bu aralar ekmeme rağmen, süper oturdu gömlek üstüme :) haha gülümsedim yahu resmen. bu gün duyduğum neredeyse onlarca "ooo bugün çok yakışıklıyız, hayrola akşam nereye gidiyorsun?" ("eve, dizi izleyip çamaşır yıkayacağım, gelir misin şekerim" demedim tabi buğulu gözlerle :P ) sözleri de apayrı bir mood tabi. alışmadık götte don durmazmış hesabı. hoş, gaza geldiğim söylenemez, ambalaj farklı olsa da içerik aynı, maymundan bozma ben. ama o muscle-fit ben sırılsıklam terliyken sırtıma yapış, kanatlarım cascavlak ortaya çık sen. birkaç korumanın bakışları değişti, direk olarak freak muamelesi gördüm kendi iş yerimde. boşa demiyoruz "ANIMAL!" diye canlar.

madem "ANIMAL!" dedik, gecenin şarkısı da sefa gelsin, hoş gelsin;
Guns'n Roses (Appetite For Destruction) - Welcome to the Jungle ;)
for the sake of heavens and all the high times...

0 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya: