kürkçü dükkanına dönüş :(

döndüm efem. bitti dolu dolu 4 gün, hata 4½. çok keyifli zaman geçti, tadı herzamankinden çok kaldı damağımda. aklıma radikal planlarla beraber çakıldı bu tatil. akşamdan cer hanıma söz verdiğim gibi, en kısa zamanda atılacak pozlarım var blog hazretlerine. ama bundan önce okuyan herkeslerden bir isteğim olacak, istisnasız herkesten ama. yani yapmayan ne bilim fenerliysa gaassaraylı, gaassaraylıysa fenerli olsun, homofobikse gey olsun, klostrofobikse asansörde kalsın, araknofobikse burnundan içeri örümböcek kaçsın işalla amin yareppi tütütü. (kocakarı duası tarzında bildiğim herşeyleri yazdım, uzun lafın kısası beter olsun lan 2 dakkasını ayırmayan)
*
efem birayı öylesine bir içecek olarak düşünürsek onu pas geçebiliriz. bana rakıyla ve şarapla tüketmekten hoşlandığınız yiyecekler lazım. meze tarzı da olur. ama gidip direk marketten alınacak şeylere girmeyelim, kavundu peynirdi kısa vinstındı gibi. çok asortikse bu yediğiniz şeyler, efem size zahmet bir de tarif atıyorsunuz yahut tarifi bulabileceğim bir yere yönlendiriyorsunuz. (ümit ustaya yönlendiriyorum falan gibi esprilere ayrı deliririm, etmeyin eylemeyin) sonra bu kalbiniz kadar temiz olan maili, utku91@gmail.com 'a gönderip, müesseseden hayır duası kazanıyorsunuz. aklımdaki planı da yürürlüğe koyarsam, ekstradan başka promosyonlar da bulabilirim tabi :)
*
saygı, sevgi, hörmet, yoğurtlusemizotu, rüzgar, huzur, YeniRakıYeniSeri. afiyetolsun.

3 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

cer dedi ki...

hayırdır inşallah :)

Cüzzamlı Melek dedi ki...

yoortlu semizotu mu???

olsa da yesek.. benim ki 3 haftadır ilk kez canım bişi çekti...

91 dedi ki...

mail atmayanların alayı beşbin yıl önce bulundu. bunu gördüm :D cer hanım ve minem, cansınız.