kısa ara

tükürdüğüm tüm kanlara inat gidiyorum. boyz' weekend out. ölmeden 5 dakika önce, eğer ölecek olursam, haber veririm. onun haricinde, kanamaya ve kan tadına devam. 91. haricen kullanılır. dahil olmadan sever. "seni uzaktan sevmek aşkların en güzeli"

5 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

Cüzzamlı Melek dedi ki...

bişi olmaz..
aslan gibisin..
dünkü maç da iyiydi:)

La Loba dedi ki...

N'oluyo ya?

91 dedi ki...

tarihin en ayık ada seferi oluyor sanırım bu seferki :) boğazımdaki kanama durdu, çadırda cırcır böceği sesleriyle huzurla uyku baki. Ama akşam cimbom maç yapacak. Hiçbir şey için söz veremiyorum. Özleyin beni anacım :) ailenizin 91i bozcaada'dan bildirdi. Burası çok güzel.

Cüzzamlı Melek dedi ki...

91 la,
olum aramışın, kontörüm bitti ak, bişi mi vardı, ne vardı?
sen beni anca güneş tutulmasından güneş tutulmasına ararsın da, o bakımdan:pppppp

91 dedi ki...

yok be, öylesine aramıştım.
6 ay sonra falan içimden gelirse tekrar ararım, duyarsan konuşuruz :)