Diary

Bozcaadaya 3

Mutluluğa 5

Bilinmeyene 23 kala.

Herşeyi tüketene kadar devam!

7 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

voodoo girl dedi ki...

o adidas bileklikten bende de var şeklinde gayet alakasız bir yorum bırakmak istiyorum evet.

91 dedi ki...

benimkiler parçalandı malesef, 2 bilekliğinden birini benle paylaşır mısın ki çok ihtiyaç durumlarında? :(

Cüzzamlı Melek dedi ki...

ben biliyorum ki o bilinmeyenle napıcanı...
ehihihih

91 dedi ki...

daha ben bilmiyorum bea, sen nasıl biliyor? :)

voodoo girl dedi ki...

malesef kendisini sabık sevdiceğimle paylaşmış idim, pak şimdi sen söyleyince hatırladım bunu da :)

91 dedi ki...

zaten bende baht olsa. n'apalım, dövmesini yaptırıcaz o zaman. shamrock olaraktan.

Smyrna dedi ki...

ulan ben de o güzel bileklikten varsa bi posta da bana yollar mısın dicektim canım abim :)

kısmet değilmiş :(