Ne Yapmalı, Ne Yapmamalı :)

pazar günleri ne yapmalı? erken kalkmalı. kahvaltıyı hafif ama çok etmeli. spora gidip ayı gibi ağırlık kaldırmalı, fok gibi yüzmeli. sinemaya gitmeli. birilerine iltifat etmeli. hoş bir parfüm sürmeli, hafif hisetmeli. gülümsemeli. mümkünse klasik müzik dinlemeli. hatta rollerblade yapmalı mümkün olan yerlerde.





*
*
*
*

V

sabah kalktım. diario de una ninfomana izledim, sanki film eleştirmeni olucam. kahve içmeye üşendim. boşboş oturdum. sonra sleepless in seattle aldı yerini. bozuldum hafif. birşeyler sipariş ettim. en ağır, en yağlı, en mideye oturanından. sonra sonunda ne olacağını bile bile Hancock'u attım playera. hastane sahnesinde gözlerim doldu. sinirlendim. dumbelları 20kg'a çıkarttım. kolumu patlatana kadar kaldırdım. şu anda sağ kolu sardım mumya gibi. ağrıyor meret. shot bardaklarım dolu. sıradaki filmi düşünerek içmeye başladım. daha ne yapabileceksem kendime? ne pazar ama.

not düşmeyi unutmuşum, yukarıdaki janset fotoğrafı kendi sitesinden alıntı. shot bardağını karambolde buldum, nereden çıktıysa. arakladı pezevenk olmasın efem. kaynak gösteremesem de, nereden arakladığımı yazdım en azından. özür dilerim Janset'cim bu eşekliğim için, ama pis sarhoşum sanırım, aklıma gelmedi site adı bir anda :(

2 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

Cüzzamlı Melek dedi ki...

ben 1 haftalık aç karna 5 kadeh beyaz şarap içmenin verdiği yetkiye dayanarak,
pazar gününün yarısını ağrıdan yamularak geçirdim.
eskiden böyle miydim?
ya yaşlanıyorum
ya da piloga yazdığım gibi, ölüyorum...

91 dedi ki...

olmaz sana bana kolay kolay bişey. ben de geçen gün kan tükürüyordum, yarım şişe viski içtim, geçti :)