Soundwave

yanlış yoldayım, farkındayım da, bu yürümeme engel değil. en çok sevdiğim tarafı da o.
*
geçen gün yine iltifatım gelmiş, çok güzel bir kadına "i mean where are your wings" dedim, "it is an insult to call me an angel, i am a sinner" cevabını aldım. sonra da kışın bir hafta sonu rehberi olmamı, şehri gezdirmemi istedi. bilmez ki şehirde bildiğimiz 20 tane alkollü mekandan gayrı bir şey yok. ben kim, rehber kim.
*
efsa hanım kızımız istanbuldayken görüşme şansımız oldu, güzel bir gün yaşadım sayesinde, sağolsun. bekar ve bir barmaide tutuk arkadaşlar, efsayla bir bara gidin, kesinlikle barmaidler size daha yakın davranacaklardır. ikinciye oldu bu, abla ben gibi bir çirkinin bile içine düşüyordu. gülerek ayrıldık mekandan, tekrar gitmem muhtemelen, tek başıma gittiğimde bok muamelesi görürüm orada. ama devamına gittiğimiz kilise çok güzeldi. huzurlu geliyor bu kiliseler bana bilmiyorum nedendir.
*
bu gün izin aldım işten. 10 gün sorumsuzum. bu zaman zarfında her türlü dingilliğe bulaşabilirim korkarım. aslında korkmam, çünkü korksam bulaşmam.
*
geçen akşam öyle bir sarhoş oldum ki, yıllardan beri ilk defa kendim için korktum. "ölüyorum galiba" hiç bu kadar yakın olmamıştı. iyi güldük ama, değerdi.
*
elinde ingilizce olarak "in praise of idleness - aylaklığa övgü / bertrand russel" olan biri var ise, lütfen bana haber versin, en azından bir fotokopisine ihtiyacım var ingilizcesinin.
*
yaşanmışlıkların üstüne bir lafım yok da, yaşanması gerekenlere bakınca, ulan diyorum, ne değişik bir adam ve ne değişik bir hayat?
*
tiyatroya, baleye, konsere nasıl gitmezmişim ben? şöyleki, gitmem. ama bu akşam Tarja konseri var, biletlerini birbuçuk ay önceden aldığım. ya tek başıma gidicem, bir bileti de hatırası var diye sakliycam, ya da sokakta konsere gidememiş bir çift bulursam onlara vericem. öyle konser filan benim ne haddime. ben anca şişeden içerim.
*
yazdığım hikayedeki "kadın"ı buldum, yani sanmıştım bulduğumu. şimdi aday sayısı ikiye çıktı. höh. kendimi aşıyorum, sanki seçtiğim de bir şey olacak. altı üstü fotoğraf ya. ama çok güzel gülümseyen iki kadın var şu anda, ve hangisi o kadın olacak, bilemiyorum. adam hususuna ise hiç girmiyorum, çünkü 31 senede toplasan da çıkarsan da sadece 1 kişiye yakışıklı dedim ben, gözümle gördüklerimden. o konuda sıçtım. artık kendim de çekemeyeceğime göre, nereden bulacağım kendi kriterlerime göre yakışıklıyı kimbilir. sanki nikahıma alıcam herifi. sana ne lan yakışıklıdan düdüüüük?
*
2. which kind of flowers are you a sucker to? may i ask if it is not too personal?
1. i love white roses and white lilies
2. purity! and you call yourself a sinner?
1. my sins are not connected with the flowers i like)))
2.but your choice of flowers is connected with your way of life or with the point you look at life itself. you cannot deny it i fear, honey :)
1. you are so kind to me.
2. you know, a good person deserve to be treated good always
and how much you call yourself "sinner" or "bad" i dont know, and i dont care either
i know you are a good person in heart, that is all i care really.

1.oh thank u very much, i really appreciate your view about me.
*
dengesiz ruh halleri fena. ama ne bileyim, böyle olmasam olmazdı. bu yüzden en azından bazı insanlar için özel olacağım, bazıları için ise aynı kaldırımda bile yürünmeyecek bir insan :)
*
istanbul saati 17.21
minskde saat kaç bilmiyorum
stonehenge'de üçbuçuk, parçalı bulutlu
jamaika'da ipimle kuşağım saati
çok değil, 3 saat sonra, bir kaldırımda içiyor olurum.
*
Open up the night.
Led by just a feeling.
All around is light.
Everything is healing.

No more fate
and no more mystery.
Even as time falls away
I live my days
every moment and it's memory,
not only to survive: to die alive.

Overwhelming love,
heaven's just a feeling.
Singing in my blood
keeping me from kneeling.

No more fate
and no more mystery.
Even as time falls away

I live my days
every moment and it's memory,
not only to survive: to die alive.

Die alive.

No more fate
and no more mystery.
Even as time falls away
I live my days
every moment and it's memory,
not only to survive: to die alive.

Die alive.

Die alive

*
91 out.

1 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

efsa dedi ki...

Heyy hanımkız diyen bir sen oldun şu blog dünyasında :))


her daim elimi uzattığımda tutacağını bilmenin huzuru var içinde deli çocuk. :)

iyi ki varsın sen. öperim bir dolu.