Uzatmalar

geçen gün hiç tanımadığım bir kızcağızın okul masraflarını üstlendim ne alakaysa. gecenin düdük saati ayık kafayla yaptım bir de bunu. sağolsun ufug başganımın da yönlendirmesiyle gazladık western uniondan ihtiyacı olan miktarı. atla deve bir miktar da değil hani, bir süre efendi gibi içsem rahat rahat çıkar. akşam eve döndüğümde o hoş kafayla bir bira içeyim dedim ev dahilinde. kızdan mail gelmiş. okulla ilgili hiçbir sorununun kalmadığını, ve okulu bitirebilirse benim sayemde olacağını yazmış. hassittirella dedim kendi içimden. kendin çalışırsan biter, benim yaptığım ne ki, iki şişe blue label yani altı üstü. ama sevindim lan, sesi titriyordu kızın telefonda. heyecandan konuşamadım, sen çok iyi birisin yazmış mailine. ben ise o saatlerde intihar etmeyi düşünüyordum. ne alaka bilemedim ama, iyi olmak lazım, insanların dünyaya dair umutlarını tüketmemek lazım. gideceğin zaman da sessiz sedasız gitmek. işe gider gibi. her gün gider gibi. ayık gitmez ama. iş gibi o da bir nev'i, muhasebeye git hesabını kessinler" gibi.

4 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

Witchie of Stars dedi ki...

Bu kız için senin gönderdiğin, benim içinse belki bir başkasının gönderebileceği miktarlar o kadar hayati ki... Kim bilir belki ben de devam ediyor olabilirdim Bonn'daki öğrenimime eğer 2 dönem daha harcımı ödeyebilseydim. İntihar falan solda dursun da sen hayata devam et, ve hatta arada sırada böyle güzellikler yapıp hayatın hiç beklemediğin zamanlarda sana kıyak geçmesi için de zemin hazırla bence.

Ha bu arada, yorum neyin yazmıyor olabilirim ama gebermedim henüz.

La Loba dedi ki...

Ölme bu aralar. Daha erken. İki elim yakanda olur öbür tarafta.

91 dedi ki...

cadı; dur daha, gebermek için sıraya girmen lazım. kaynak yapma kafa atarım.

zibidi'cim, tehdit etme bea gözünü seviim, huzuru öbür tarafta bulacaksınız diye kandırmaları yetti gayrı inandım desem, bu sefer de öte tarafta sen çökeceksin gırtlağıma :)

ULTRAS_07 dedi ki...

Bak ne güzel yazmışsın;senin için küçücük ama bahsettiğin kişi için büyük şeyler de var dünyada ve bunlar yaşanmaya değer kılıyor hayatı.Sakın ölme,sakın.Daha hayata çalım atacağımız günler bekler..