Nobodys Burnt


They have nothing in their whole imperial arsenal that can break the spirit of one Irishman who doesnt want to be broken.
Bobby Sands
*
2 gündür şiddetli gribim, kendimi arada "umarım domuz gribidir, ne eğlenceli şeyler yaparım ben bununla" diye düşünürken yakalıyorum. Hakikaten ama, domuz gribiysem, bir kısım insanın benden çekeceği var.
*
IRA patchlerinden yaptığım sweatimle geldim bu gün işe, böyle de bir tshirt sipariş ettim. Çok isyankar gördüm kendimi. Giderayak bana bu yakışırdı. Son bir iyilik yaptım ama sanıyorum. Umarım kandırılmamışımdır. Yoksa herkese olan inancımı da alıp götürecek bu hareket. Hoş, götürse de ne gam, yaşanıyor bir şekilde. Ölünür de.
*
Jameson Weed, Kid Cudi & Jim Jones- Day and Night-Remix, Ben. Aman Tanrım aşağıya bakamıyorum!
*
91 Gone with the Sin ;)

1 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

Jordan dedi ki...

olaydın da goreydin gununu rahatsız:D