2010 - Beklentiler (miş)

beklentilerini minimumda tutmaya çalışan bana, manidar olmuş böyle bir mim gelmesi. elimden geldiği kadar çoğaltarak yazayım ki, boş adam intibası yaratmayayım okuyan gözlerde.

1. Yaza kadar hayatta kalmak. Bozcaadayı özledim.
2. Seyahat. St. Petersburg ve Sibirya'yı görmek. Özellikle Ağustosta Sibirya. Millet burda yanarken orada akrabalarımı görmek istiyorum. Kan bağım olmayan Kutupayılarını da görsem olur tabi :)
3. Güzel şarkılar. Bunun için sana da görev düşüyor okuyucu, ahanda ne güzel içilir dediğin şarkıyı görünce üşenme, at utku91@gmail.com 'a. Sevaba girme garantin yok, hatta suça teşvikten yakabilirler de öbür tarafta, bilemem neye inanıyorsun. Ama ben de sana aynı paralelde şarkılar gönderirim, rakı paylaştıkça azalır, kafa paylaştıkça artar.
4. Yeni dövme. Aslında çok önemli olmasa da, istiyorum Derfel'in benle beraber yaşlanmasını.
5. Susmak.
6. Biraz daha susmak.
7. Her gün Bay J'nin programını kaçırmadan dinleyebilmek.
8. And last but not least, a White Lily. You know, I am a sucker for lilies.

bu kadardır bu kişinin istekleri, beklentileri. kastım kastım bu kadar çıktı, affolsun. yazmak isterlerse eğer, minem yazsın, cer hanımcıım yazsın, efsa yazsın. istemiyorlarsa zorla yazdıracak halim yok.

1 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

La Loba dedi ki...

İstekleriniz bizim için emirdir efendim. Az istek öz istek hem.
Tenk yu :)