alive and kickin' it


ölmedim daha. valla. kendi kendime yazıyorum çünkü kimsenin okumadığına eminim. kendimi kandırsam yeter. hayat değişik, boktan mı değil mi karar veremedim. kadınla adamı yazamadım. tutamadığım bir söz daha. ama adamın dinlediği şarkıları buldum, geçen akşam birkaç misafirim vardı, naif bir bayan olanı "91 ruhumu daralttın, balkondan atlamayı düşünüyorum" dedi :) diyemedim bir şey, allahtan naif bir bay olanı sekti, senin işin de zor be abi diye. ben bir ince devam ediyordum.
*
La Loba, müzik ufkumu açtığın için teşekkür ederim. cer, oralarda bir yerlerdesin, her ne kadar sıkça haberleşemesek de. maç teklifini kaçırmadı isem, hangi maç olduğunu filan ilet bir ara, ben bilet için zorlarım imkanları. minem, minemsin işte, fazla söze ne hacet. tek tek insan sayacak takatim yok. arada insan gibi hisettiren herkese teşekkürler. bir süre daha yaşamaya kararlıyım, bozcaadayı tekrar görmeden ölmek yok. yani, umarım. 91 alive and punchin' it. do you?

4 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

La Loba dedi ki...

Rica ederim ne demek.
Ayı yok unutma :)

91 dedi ki...

yok ayı, var utku :)
teşekkür ederim canım.

mine dedi ki...

önce şu üzerimizdeki laneti bozalım, sonra eylülü bekleyelim :)
utkumsun işte, ötesi yok.

cer dedi ki...

Kaçırdın şekerim. Ben Panathinaikos için söylemiştim, dışarda bi iki bişi içer maç seyrederdik diye. Olsun önümüzdeki maçlara bakarız biz de artık :)