Karelerle 4 Gün

Gidiş anı, Gün batar, Günbatımına karşı biralar fütursuzca içilmelidir.

İlk ada turu başlangıcı. Vay anasını dur abbio dur, fotoğraf çekicem.


Ya buradan atlanmaz mı peki?

Orada olmak istiyorum şu anda. Türlü fırtınaya razıyım.


O son dubleleri içmemeliydik.

Çok yalnız gözüküyorsun be usta.

Günbatımı, ada, Corvus, Hüzün.

Virane, ama güzel. Yalnız, ama mağrur.


"20 sene sonra tekrar buraya geldiğimde hayatım yine böyleyse, oturur ağlarım." 91

Sen Sarıyla Kırmızı! Hüznümüzün Yıldızı.


Ay doğudan süzülmekteydi Rüzgargüllerinin üzerine.

Bir gün biz de böyle bir yer açacağız orada. Minik, Güzel ve Bizim.

Dönüş yolu, durabilseydik apayrı bir yazı konusu çıkacaktı. Olmadı. Ama yıllar sonra görmesi güzeldi. İlkti o be, çocukluktan çıkmaya çalışıyordum daha.


Bir tatil de böyle bitti. Güzeldi, bizimdi, özeldi. Paylaştım daha da keyifli oldu. Fotoğraf kaliteleri çok yüksek değildir sanıyorum, hem telefonla çekildi, hem de çeken kişi hep sarhoştu. Kusuruma bakılmaya. Kullanmak istiyorsanız buyrunuz kullanınız. Kaynak gösterirseniz şık olur, göstermezseniz de canınız sağolsun :) Ama "aa ipneninbiri bizim tatil fotoğraflarını araklamış" derim olur da görürsem, yalan yok. ( Not. vay şerefsiz ben :) html'e direk yazmayınca thumb olarak atmışım fotoğrafları, yüksek çözünürlükte bir hali yokmuş zaten. isterseniz haber ediniz :P )

13 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

dide dedi ki...

amanıın ne güzelmiş be. giden var gidemeyen var ayıp bişi ama :)

efsa dedi ki...

ben ençok kadehleri sevdim sanırsam. sarı kırmızı... ama son resimde fena degildi.

91 dedi ki...

mesajı aldım :)

efsa dedi ki...

ya aslında resmi istemek için dememiştim ama tsk ederim yinede.

91 dedi ki...

istediğin için değil beğendiğin için gönderdim zaten :=)

efsa dedi ki...

bu iki kadeh bana cok sevdigim bir parcayı hatırlattı.
yanlızlık ömrüm boyunca tanımadığım bir yabancıydı. onunla şimdilerde beraber uyanıyoruz. iki yanlız yeni güne sarkılar yazıyoruz. yorgunuz çok yorgunuz.

kırmızı ben sarısı yanlızlık ve sonbahar kızı olarak kadehimi sarıya kaldırıyorum.c ve sana arkadasım.

91 dedi ki...

beğenmene ve en az orada içtiğimiz şarap kadar güzel olan sözlerin için ne kadar teşekkür etsem az. ilk içtiğimde ben de bir kadek kaldırırım sana :)

efsa dedi ki...

off cok melankolik oldum ben bu gunlerde yavv. uyku tutmuyor içimde surekli bişiy olacakmış hissi. üşengeçliğimi çıkarmışım eski tozlar arasından. bana bir utu gerek sanırsam.

91 dedi ki...

ütü benim kabusuuum açma bahsini yüfen :)

efsa dedi ki...

hahahha nar ayıklamak ütü yapmak özel zevklerim arasına girer hiç sıkılmam gocunmam ben. rahatlatır dunyayı unutturur. o pıst pıst arasında suyun havaya karışmasını izlerim. Allah ta beni böyle yaratmış ben napiyim :))))
gömlek 10 pantolon 20 ytl ye ütülenir :PP

91 dedi ki...

ee şey ütüyü boşverelim, nar da severim hani ben :) narsuyu güzel içecektir :)

Cüzzamlı Melek dedi ki...

allah belanı versin, diyesim geldi.
bu boktan ankaranın kırçıllı hapishanesine hapsedilmişiz... başımızda adam yok.. bi de resimler..
adi herif, diyesim geldi.

91 dedi ki...

adi herifin tekiyim, allah da belamı versin. bu bölümden çıkarttığım ders bu :) 7 yılda toplam 2 hafta tatil yaptım, 4 gününün getirisi bu. olsun versin yahu, o kadehler şu an karşımda, şaraplar da öyle. bir sarısından içiyorum, bir kırmızısından. çoktan belamı bulmuşum ben.