you aint see the best of me yet

Siyahlar içindeydi adam, soğuğu hisetmeden yürüyordu sokakta, vakit akşamüstü. Yağmur güzeldi, insanlar ondan kaçışırken adam onunla huzur buluyordu. Arka cebindeki şarap şişesi ısıtıyordu sanki onu, ıslanmak ise son günlerde başına gelen en güzel şeydi. "Siktiret ulan" diye geçirdi içinden, bu da geçer lafı her konuma uyduğu için güzel değil miydi sanki?

Kapşonu çıkartırken, şapkasını taktığı için bir daha mutlu oldu. Son aşkından kalan tuzlar şapkanın üstündeydi hala. Yağan yağmurla beraber son izler de siliniyordu, bitmiş olan hiçbirşeyin izini taşımamalıydı adam, ruhundaki örselenmişlikler hariç.

Şarabı ağzına götürdü, hiç de sevmezdi aslında. Ama Kırmızı. Güzeldi o, beyazın tadı güzel olsa da, Kırmızının kendi güzeldi. Sonra adam susuz kalmışcasına içti Kırmızıyı. İçtim.

ve hala Hayattayım.



"Hava soğuktu ve yağmur çiseliyordu" diye başlayan 10dan fazla düzyazı buldum, zamanında yazdığım. Saçma bir şekilde, farklı bir girişle yazayım dedim, bu çıktı. Fotoğraf için :
http://www.aylakadam.org/wp-content/uploads/blogger/blogger/469/993/1600/raining1.jpg adresi arakladığım adrestir. Kaldırın derlerse kaldırmam, ama sezarın hakkı sezara teslim edilir efenim.

25 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

S dedi ki...

zaten.. hala hayatta olduktan sonra.. baska hic birseyin onemi kalmiyor..

91 dedi ki...

oluyor da, çok eşelememek lazım. üzüyor mazisi bazen.

S dedi ki...

ben gercekten de onemi olmadigini dusunuyorum. belki benim dusuncem de uzmesinden kaynaklaniordur :p

cok severim de kendimi kandirmayi

efsa dedi ki...

kırmızı hep güzeldir ve her şekilde de yaşar insan hayatında

91 dedi ki...

@fakeangel;
beyin bir şekilde koruyor kendisini, istemem, sevmem, ıyy fena tepkileri bazen korkudan, bazen alınan hasarlardan kaynaklı :) ben de keyif alırım kendimi kandırmaktan, her ne kadar bazen imkansız da olsa.

@efsa;
kırmızı hayatın ta kendisidir desem?

efsa dedi ki...

Doğru dersin derim.

91 dedi ki...

e iyi bari bir konuda da direk olarak fikir birliğine vardık :)

efsa dedi ki...

:P şuraya resim eklenebilseydi sana kırmızı ile ilgili albümümü koyacaktım ama tasdik etmekten başka bişiy yapamadım. Kader utansın :))

91 dedi ki...

utansın vallahi. hem benim de kırmızı şarkılar olarak müzik klasörüm var ama ben de onu ekleyemiyorum hem. hıh. :P

efsa dedi ki...

* son okuduğum kitap "kan kırmızı ihanet" :P
* bir evim olursa içini kesinlikle siyah-beyaz-kırmızı kullanarak döşeyeceğim.

itiraf.com gibi oldu :))

91 dedi ki...

ben siyah kırmızı döşemek istedim evimi de, anne direk müdahale etti iyice delirirsin sen orada diye :)
ama aynı takıntı bende de var. ama yazlığı baskılarım sonucu kırmızı ağırlıklı döşedim orası ayrı. fena duruyor. :)

efsa dedi ki...

yanlız ben banyoda griyi de kullanmayı istiyorum. araya kırmızı siyah serpiştirince hoş duruyor.
İşte züğürt tesellisi naparsın :D.
bende duvardan bir kaç çizgi geçireyim dedim anneme de manyakmısın sen dedi.

91 dedi ki...

benim tek derdim yatakodamı komple siyah yapıp (duvar mobilya yatak çarşafları vs. dahil) yüzlerce fosforlu yıldız yapıştırmaktı. bir de evin geri kalanını dikine sarı kırmızı çizgili yaptırsam süper olur dedim. aldığım cevabı tahmin edebilirsin herhalde :)

efsa dedi ki...

:))) hı hı edebiliyorum. bu arada senin yine konu şaraptan dekorasyona kadar zıpladı nasıl olduysa. Allah bize akıl fikir versin.

91 dedi ki...

serbest çağrışım çok güzel birşey işte :) sen bir de beni alkollüyken gör, fezaya çıkardı konu 3 saniyede nereden geldiğimizi şaşırırdık :P

efsa dedi ki...

ben en son alkol aldığımda mikrofonu şarkıcıdan zorla elime alıp ortamda şarkı bilem söylediydim :))

91 dedi ki...

bak ben onu yapamadım da ben de cuma yüzlerce fenerlinin arasında ngeçtim yolu karıştırıp :) içelim bir gün içesin olduğunda diyeceğim ama, sanki biraz risk alırız :P

efsa dedi ki...

aman aman evlere şenlik... sen bana nanesiz hafif bir şeyin adını ver ben senin yerine de kadeh kaldırrım uzaktan uzaktan. :D
mesela bende de o fenerlilerin arasından geçmez yemezdi. Tırsardım ay.

91 dedi ki...

çok medeniydi ortam yahu, hiç gerilecek birşey yoktu. bir daha olsun bir daha geçerim, ayık geçerim. :)
nanesiz hafif birşey. nanesiz içecek çok da, hafif? hmz.
safari portakal yahut sütlü safari.
en son 3 şişe içmişim safariden, fena olmamıştım, sanırım o hafiftir :)

efsa dedi ki...

ok listeye ekliyorum. Denenip onaylanıp en kısa sürede bilgi verilecektir.

91 dedi ki...

mide hassas ise, sütlü denemeyiniz :) sütlü derseniz, içine pirinç patlağı mı diyorlar, hani şu crunch çikolatanın içindeki pirinç zımbırtıları, ondan atınız. hoştur :)

efsa dedi ki...

heheh eşek gibi mide var bende. vallahi hayatta sumuklubocek, kurt dışında hiçbişiy beni tiksindirmez ve kusturamaz. ( ama 9 rakı kadehinden sonra kusutugum bir gun var o ayrı)

91 dedi ki...

9 kadeh rakının yanından geçemeyen çok erkek gördüm, o yüzden caizdir, o durumda sorun yoktur :)
o zaman tercihe göre portakal yahut süt size keyifli bir içiş sağlayacaktır.

efsa dedi ki...

oki safari sütlü denenecektir. kayda alınmıştır. ;) en kısa zamanda gerçekliliğe dönüşüp adınıza kadeh kaldırılacaktır.

tesekkürlerimi bir borç biliriz. :))))

91 dedi ki...

teşekkür bizden efenim, biz de size nanesi az aroması çok bacardi eşliğinde kaldırırız aynı kadehi, şerefe yaparız :) olmadı bakardiyi sek içeriz, mide kaldırır bende de :)