Baht

Gece saat bir olmadan, bir Ağrı Doğubeyazıt, bir Hakkari Yüksekova haberi vardı kafamda. Benim gibi ciğeri beş para etmez ibneler vatanın "nispeten" daha sakin yerlerinde yapar işte, sizin gibi güzel insanlar gider daha uzaklara. Moralim bozuk değil asla, aslanlar gibi gidip geleceğinizden zerre şüphem yok. Ama siz oradayken, ben İstanbulda mahsur kalacağım ya, işte o koyuyor ulan adama. Bu da kendime dipnotum olsun, boktan bir insan olduğunu kaç defa daha kanıtlaması gerekiyor yukardakinin? Kafana sıkmak için hala ne bekliyorsun?

6 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

S dedi ki...

hayirli tezkereler herkese.. bozma moralini. dedigin gibi, aslanlar gibi gider gelirler..

efsa dedi ki...

en kısa zamanda bitirip gelecekler inşallah,
sakın öyle düşündüğünü de duymak istemiyorum bir daha,
canın sıkılmasın merek etme dönecekler.

91 dedi ki...

@ikisibiarada;
evet dönecekler, gittikleri gibi tek parça, hasarsız. en azından o kadarını hakediyorum. sorun olan, ciğeri beş para etmez bir götün bu şehirde saniye sayacak olması. sorun olan, daha şimdiden özlemiş olmam, sorun olan, yapmam gerekeni hala yapmamış olmam.

efsa dedi ki...

yapman gereken neydi ki?

sükunet mecmuası dedi ki...

bok yoluna ölüyoruz dediğimde kızıyor bizim tsk mesubu aile üyeleri ama cidden öyle ortada düşman olarak görülecek bi oluşum yok.devletin zayıflığından doğan biçoğumuzun sağ gösterip sol vurmasından doğan asalaklar yoluna ölüyorum ailem arkadaşlarım bi dolu insan..tüm ülkelerdeki ordular lav edilsin tüm teroristlerde birden yansın kül olsun diye ütopik bişey yazarak diyorum ki evet çok doluyum bu konuda neyse ya ..

Cüzzamlı Melek dedi ki...

ay ben o gece nası üzüldümdü ama sağ salim gitmelerine pek bi sevindim şekerim.