teknolojiye KARŞI

Most people know that Descarte said, "I think, therefore I am." What most people don't know is that that quote continues, "...afraid of 91."

7 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

Cüzzamlı Melek dedi ki...

resmin bana çağrıştırdığı:
o buzdolabında kaç cek denyılz ve bira olduğudur.
orda ne içkiler var uzakta, içmesek de sızmasak da
o içkiler bizimdir ulan!!!!!!!!!!!!!!

91 dedi ki...

sen yine bana tiki dersin de, o dolapta olan içkiler büyükten küçüğe; yeni rakı, gordons cin, bacardi raz, efes pilsen kutu idi. fotoğrafla anlatmaya çalıştığım dert ise, sabah birasını içerken 91 hayvanının ne kadar hızlı olabildiğini göstermek :) nikon d300 bile yakalayamamış, ben ne yapayım :) ve evet hepsi bizim onların, gel de içelim :)

Cüzzamlı Melek dedi ki...

ooolum bak gelirim
çok pis gelirim
içerim ne var ne yoksa, bu konuda tazmania canavarı gibiyim.
bitiririm seni:ppp

91 dedi ki...

çok iddalı sözler, restini görmezsem bana ayıp. en kötü komaya gireriz iki kişi :) ne zaman geliyorsan bir gün evvelinden haber ver yeter :D

Cüzzamlı Melek dedi ki...

seni kayalıklara götüriim mi utku:ppp
seni bilinçaltımın derinliklerinde boğiyim mi:ppp
ay ne güldüm ya, dana seni ya:)))

91 dedi ki...

haha beni kayalıklara götüremezsin çünkü ben götürücem seni kayalıklara :) üşürsen montumu bile veririm hani :) hehe

Cüzzamlı Melek dedi ki...

çok mersi:)