ay biliv ay ken flay

Tanıştırayım efem, kendisi son zamanlardaki en iyi arkadaşım olur; Deve Dilaver.
Kıyafet kreasyonunu tamamlayamadım, bir parçam eksik ama o kadarını da tolere edersiniz, di mi?


Dün akşam yaklaşık 35 tane masum elfin katledilmesini müteakip kendisi uçmaya başladı.
Nedendir bilinmez böyle buglar oluyor arada, ben de "aaa uçan manda" demedim, işin sanatsal kısmına kaçmaya çalıştım. Bu vesileyle kendisini uçarken görüntüleyebildim. Uçurtmayı vurmasınlar modeli, yükselirken ateş altındaydım ama, 5-6 saniye içinde menzilden çıktım zaten, sağ ve de salimdir efem kendisi.



Bu da kendisine bir başka bakış açısı efem, miğferimiz de takılmış, "aha ne uçan mandası, bildiğin uçan ökküz!" diyebilirsiniz, kendisi içimdeki öküzün dışavurumudur. Ne şirin di mi? Hoş insan, cüce ve elf ırkları pek hoş demiyor kendisine. Masumları katletmekten aldığımız haz saymakla bitmez? Ne ben de mi hayvanım?

Zaten son zamanlarda öyle diyorlar ısrarla; "Dev, are you a black orc in real?"

HAHA

9 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

efsa dedi ki...

ya bu çok abuk bişiy yaa :))) bi boka benzemiyor.

efsa dedi ki...

yani şekle bakarak söyledim aman haaa alınma dayanamam.

91 dedi ki...

söyliyciim efem kendisine, Deve bey alıngan olmamakla birlikte agresif olabilir ama :P haha :P

La Loba dedi ki...

Bence çok karizmatik bir karakter yaratmışsın ama Elf her zaman tercihimdir. Uçmayı da öğrenmiş ne güzel ehehe.

91 dedi ki...

eskiden, çook eskiden ben de elf taraftarıydım. ama günümüzde ya underdark elfleri olan drowları, ya da beyaz derili olup dark elf olarak geçen warhammer dark elflerini tercih ediyorum. diğer elfler çok laylaylom çok iyiler, ütopyalara sinirliyim efenim :)
hele ki şu gördüğünüz gariban Deve elinde yaklaşık bir elf boyu kadar balta taşıyıp onları parçalarken ne kadar şirin duruyor, bir bilseniz :)

S dedi ki...

dev,are u a black orc in real ?

ahahah

91 dedi ki...

diğer charla oynarken "are you a dark elf in real?" diye yaklaşmasınlar da, ben razıyım. bu arada Black oldu soyisim, bir gün onun da SS'lerini koyarım efenim isterseniz :D

S dedi ki...

isterim tabii :D

dide dedi ki...

ay biliv :)