hrr

Google'a "Liseli götü" yazarak buralara kadar gelen arkadaş. Götüne tamamen bir lise girse bile iflah olmazsın sanıyorum. Burada da liseli götünden gayrı ne ararsan bulursun. Bahtını sikeyim güzel kardeşim, git bir daha gelme mümkünse, ayarım bozuldu akşam akşam. Şimdi gugıl biraderime "liseli götü" yazacak durumdaki bir yurdum götünün psikolojisi konulu bir yazardım ama, browser açacak yüzün kalmaz korkarım. o yüzden hatta sen gitme, ben gideyim.

5 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

mononoke dedi ki...

:) yazik lan onlar da insan

fish dedi ki...

ohhaaaaaaaaa :))))) bu ne acizlik bu ne baktsızlık bu ne çaresizlik bu bu nedir bu yareppiiiimmmmmmm.....adını ben koyamadım ama bi ordu koysun böylelerine derim inşallah...


terbiyemi bozdular heeee...

La Loba dedi ki...

Anahtar kelimelerden uzak durmaya çalışıyorum ama olmuyor. Bütün sapıklar bloglarda geziyor anlaşılan.

Damlo dedi ki...

enemm korkunç.

Adsız dedi ki...

Öldüm gülmekten :D