KLA

Your Spirit,
and,
My Voice.

9 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

LÂL dedi ki...

Dayak istiyorsun gibi bir his var içimde....

efsa dedi ki...

o kadar sigara!!!

ama akşam seni arıycaktım geç olmuştu belki uyumuşsundur diye korktum.

sevgilinle güzel vakit geçirmişsindir :)

fish dedi ki...

heeeeeeeeyyyy kimleydiinnnn :))) nie beni son dedikodulardan mahrum bırakıyon :( nie dışlıyon beni :(

91 dedi ki...

@LÂL; haha, yok ben dayak istemiyorum, hoş dövecek kadar cesaretli yahut kamyon gibi bir şey de yok hayatımda :) frazier gibi yumruk atsa biri keşke.

@efsa; evet çok içtim sigarayı farkındayım. ama işin güzel tarafı sabahtan beri içmiyorum ve ortalamayı toparlamak için akşama kadar da içmiycem :)

@fi$h; Galatasaray'ımlaydım yivrum, sevgilimleydim :) haha, maç izledim evde bir başıma yahu, başka ne olsun :) seni neden dışlayayım, alala.

fish dedi ki...

ne bilim dert ettim :( :Pp

La Loba dedi ki...

O kadar sigarayı ben içsem ölürdüm dumandan.

91 dedi ki...

@fi$h; alemsin.

@LaLoba; baktım hazır ev soğuk, açtım arkamda pencereyi öyle içtim zaten :) ölmezdin merak etme, çözüm bulurdun ve 30 saniyeni almazdı ;)

S dedi ki...

:) kucuk cocuk gibi cikmissin ki

91 dedi ki...

heh, sevinçliyken öyle olurum ben :)
yani bunu şu anda götümden uydurdum ama, şöle bi baktım kendime, mutluymuşum lan :)