Pictures of You

The Cure - Pictures of You
i've been looking so long at these pictures of you
that i almost believe that they're real
i've been living so long with my pictures of you
that i almost believe that the pictures are
all i can feel

remembering
you standing quiet in the rain
as i ran to your heart to be near
and we kissed as the sky fell in
holding you close
how i always held close in your fear
remembering
you running soft through the night
you were bigger and brighter and wider than snow
and screamed at the make-believe
screamed at the sky
and you finally found all your courage
to let it all go

remembering
you fallen into my arms
crying for the death of your heart
you were stone white
so delicate
lost in the cold
you were always so lost in the dark
remembering
you how you used to be
slow drowned
you were angels
so much more than everything
hold for the last time then slip away quietly
open my eyes
but i never see anything

if only i'd thought of the right words
i could have held on to your heart
if only i'd thought of the right words
i wouldn't be breaking apart
all my pictures of you

looking so long at these pictures of you
but i never hold on to your heart
looking so long for the words to be true
but always just breaking apart
my pictures of you

there was nothing in the world
that i ever wanted more
than to feel you deep in my heart
there was nothing in the world
that i ever wanted more
than to never feel the breaking apart
all my pictures of you






Şöyle bir baktım da, bu şarkıyı dinlemeyi özlemişim, sağolsun bilgiişlem, attı golünü dinletti. Şeytan diyor al yarına izin, bu akşam sevgiliyi izlemeyi müteakip git çöpkutusuna. Bir şişe, Bir adam, Bir çöp kutusu, Bir hayat. "umut kötülüklerin en büyüğüdür, çünkü acıyı uzatır"; Umut edebilen insanlara kıskançlık ve özlemle. Hangisi son bilmiyorum, ama yaklaştığını hissedebiliyorum. Hüzün çöküyor devamında da. Olacaksa hemen olsun bitsin, acısız olsun diye istemeyi bile haddime görmüyorum. İçip yeteri kadar uyuşursam hiç korkmayacağım, hiç acımayacak diye düşünüyorum, ama ayık karşılamam gerektiğini de biliyorum. Uzun zamandır üşümediğim kadar üşüyorum, belli etmemeye çalışırkenki çaba sıcak tutuyor sanki. Sonra replikler de, enerji de, zaman da, sahne de bitiyor. Romandaki gibi, cumartesi bitiyor ama cumartesiler bitmiyor. Hep uzatıyor umut, aklın kendini muhafaza etmesinin en görünür çabası gibi. Ne cumartesiler bitiyor, ne umutlar. Ama bunlara karşın, hayatlar bitiyor. İşte en boktan tarafı bu. Ölüyorsun, ve bunu biliyorsun. Ne kadar eğlenceli, di mi?

"to whom it may concern; FUCK YOU!"

3 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

efsa dedi ki...

hımmmmmm sevgiliyi izlemeden sonra... Yahu topu kökü bir gun konusamadık noldu birden.

bu arada umudun birde küçük kıskanç bir kardeşi vardır. tanıştıraım korku. genelde nerde umudu görsek korkuyu da arkasından eşkin adım görüveririz.

La Loba dedi ki...

'Umut fakirin ekmeğidir' sözü geldi aklıma birden. Zaten umut deyince hep bu aklıma geliyor. Çok mu fakirim nedir, anlayamadım.

Doğduğumuz andan itibaren ölmeye başlıyoruz. Bunu eğlenceli kılmak biraz elimizde ama dış etkenler var maalesef. Böyle, öyle şeyler.

91 dedi ki...

@efsa; sevgili Galatasaray. akşam beraberdik, kıskançlıktan azade sevdik birbirimizi yine, her sevgide olduğu gibi arada korktuk, sabri girdiğinde tartıştık bile :D ama çok sevdik. o kardeşle aramız yoktur pek, korkmayız. üzülürüz sadece. kırılırız arada. sonra bir öpücükle geçer yaralarımız, bir gülümsemeyle tekrar insan oluruz. hoş insan oluruz biraz iddialı oldu, insan olmayız :) sonra sevdiklerimizle ölmeye devam ederiz, bir kenara kıvrılır, eğeriz başımızı. sonrası tufan zaten. biz aslında çok severiz, abarttığımızdan değildir yaşadıklarımız. isyan ederiz.

@LaLoba; insan öleceğini bile bile yaşayan tek canlıymış diye okumuştum bir yerde, bilemem ne kadar doğru. sonra beynin kendini savunma mekanizmalarına taktım kafayı. onlarla bozdum kendimi, hiç sevemedim ama, çünkü bende yoklar :) ben çok açık ve savunmasızım ya.

@91; söylemiştim sana, tek eksiğimiz 93. dakikada nonda'nın golüydü :) ama sevdiklerimizi gördük ya, onlarla olduk ya, bir eksikle her şey tamdı hayatımızda. belki de abartıyorsundur, bilmiyorum ama "iyi geceler.." sana :) uykuyu özlemiş olman lazım.