Lütfen

1
23
4
üzüldüm lan duyduğuma.
çok sevdiğim bir arkadaşım terkedilmiş biraz önce.
sebebi de fotorraflardan tahmin edilebileceği üzere alkol.
oysaki dünyalar güzeli on numara bir insandır kendisi.
bariz çok üzgün.
içkiden bu kadar korkmayın ey insanlar.
güzel insanlara bunu yapmayın.
yapmayın.
onları da insanların hayatının içine sıçan tiplere benzetmeyin.
LÜTFEN.
*
misal ben şu anda üzüldüm, bir yandan ağırlık kaldırıyorum, bir yandan içmeye başladım.
içimin acısı başka türlü dinmezdi ki.
tanrım kollarım ne ince ya. kompleksim tutacak. içmemeliyim.
aminoasitlerim nerede benim. şnav da çekmem lazım.
ama çalan şarkılar o kadar oturdu ki içime.
yapılan götlükler?
değer mi lan tüm bunlara.
bu akşam güzel bir insanın acı çektiğini biliyorum.
ben acı çekerken dünya ne yapıyor bilmiyorum ama sevdiğim insanlar acı çekerken ben daha bir fazla içerim.
yay, evet yayımı bulmam lazım, nicedir göğüs basmadım.
bir bira daha.
bu son olsa? yok daha çok erken sadece 4 bira içtim.
yapmam gereken sadece gülümsemek.
yahut gülümsemelerden ilham almak. ama şu anda.
tanrım çok güçsüzüm, biliyorsun.
dert kapı kırmak olsa, easy mode. ama kalp kırıkları.
dörtduvar.
çokkötüfena.
o zaman, biraz daha alkole kimse kızmaz sanırım.
dinlediklerim de rüşvet.
kızarsanız da çaktırmayın.
sevdiğim insanlar ağlarken ben daha bir kötü olurum.
gerçek kötü.
ve saat daha çok erken.
91 out.
özürlerimle, sadece 10 kişi indirebiliyormuş, rapid premiumum yok diye.
indircektim ama rapid ibnelik yaptı diyen olursa, cdye basıp göndermeyen utku fenerli olsun.

9 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

Witchie of Stars dedi ki...

Haydaaa! Buna içilir işte! Hem de toplucana içilir ama beni de uzaktan katıverin artık, naapalım...

Sinir oldum terk eyleyen vatandaşa...

cer dedi ki...

şimdi tek taraflı bakmayalım olaya 91 bey, ne de olsa iki kişi arasında yaşanan olayları taraflardan başka tam anlamıyla kimse bilemez.. ama ben zaten melankolik bi ruh halindeydim, bu olayda da kendimi buldum içicem derseniz, bize de afiyet olsun demek düşer..

91 dedi ki...

@wiçi; bireysel toplu hareket bizimkisi.

@cer hanım; ya benimki tek taraflı bakmak, yahut yargılamak değil aslında lütfen beni yanlış anlamayınız. çok şeker bir kadın ağlıyor şu anda, ve benim arkadaşım. duygusal davrandım sadece. yoksa iki kişi ilişirken bana her zaman bok yemek düşer biliyorum. ben eve gelirken zaten aldımştım birkaç bira, adresi belliydi :) bahane aramıyordum yani :)

Witchie of Stars dedi ki...

ya biz zaten içcektik ki bu akşam. olsa olsa bahaneye tuz biber olur bu yani. hem kaldı ki içmeye bahane mi gerek?

S dedi ki...

rapid premiuma gerek yok ki. rapid collector's uyesi olabilion bedava ve o zaman istedigi kadar indirio insanlar :D

91 dedi ki...

feykencil; hayatını beni döt etmek odaklı kurman inan bir hoş ediyor beni :) lan yazıktır be bi kere de de ki eyvallah, normalini yapmışsın :)

Damlo dedi ki...

hemen istioruum!
ayrıca noluor yahu? ayrılık mevsimi de bizim mi haberimiz yok :S

91 dedi ki...

vallahi üzüldüm arkadaşın adına ben de, ama yapacak bir şey yok. gidip er kişiyi de döve döve ikna etsem "terketme şu kızı arkadaşım salak mısın" diye ayıp olur :)
efem müzik ise, eve gittiğimde linki yenilerim, olmadı emesen ister dosya transferi olarak gönderirim, olmadı adres ister kargoyla gönderirim kurye çıkartırım. sözüm söz :)

Witchie of Stars dedi ki...

Sakin olun, paniğe gerek yok, hepinize yetecek kadar download var, buyrun doya doya indirin burdan: http://www.witchieofstars.net/download/91.rar