Ailenizin Şapşalı

efem ailenizin şapşalı yine işbaşındaydı. akşam üzülüp alkol almaya karar verdikten sonra keyfim yerine geldi. yani kısmen. şöyle bir durum sözkonusu ki, ben hep "çok keyifli bi adam" olurum içerken, filmin koptuğu yere kadar :) akşamımız radikal bir şekilde eskilerden bir playlist ile açıldı, kimi eğlenceli, kimi durgun birkaç şarkı işte, çekeniniz olduysa fikir beyanında bulunabilitesi yüksek.
*
bir anda aklıma düştü, "lan acaba benim bozcaadada kalacağım çadır ne renk?" diye. ruhsuz insan profili olarak çadırı almış, fakat hiç kurmamıştım. şeytan dürttü derler ya, hakkaten de dürttü namussuz :) bir müsade isteyip hayattan, gidip içeri çadırı getirdim salonun ortasına, koltukları filan sağa sola atıp, yeterli yeri sağladım. çadırı kılıfından çıkarttım yere kodum bi güzel, en fazla 60cm yarıçapında bir daire, fazlası değil. "lan bu mu üç kişilik diye aldığımız çadır, ben giremem bunun içine be!" dedi genç adam. (sittir lan neren genç) çadır bilakis kuğu gibi süzülebilirim edasıyla bakmaktaydı. adam elini uzatıp çadıra dokundu, "kumaşı iyi" dedi. (carrusca'nın da kumaşı iyiydi, hatırlatırım) hadi bir cesaret dedi çadır, adam da bir anlık gaflet, dalalet ve hatta şevkle çekti çadırın kumaşını, aynen kurbağayı öpünce prense dönüşme teatisi gibi, hönk diye bir anda döt kadar salonun ortasında devasa bir çadır peydah oldu.
*
hakkaten yalan yazmamış adamlar. ikiyüzellidokuz santime birmetreelliikisantim, nurtopu gibi bir çadır. aa süper lan filan dendi, sevinç abbio kişisiyle paylaşıldı, herif gülerken kaza yapmasın diye telefon erken kapandı veeee. "sittir lan ben bunu nası kapatıcam?" konulu pasaja geçildi. saatler süren ısrarlı çalışmalar neticesinde kapanmadı allahsız. bir de korkuyorum efem, ben böyle nazik şeyleri ne zaman "nası oluyo lan bu?" etkimesiyle dürtüşsem, kırarım. allah vergisi yetenek işte, kıskanmayınız. bi yandan da onun korkusu var, "adaya gidemeden çadırı kırarsam yılın danası ödülünü sokuverirler adamın kulağından içeri" paranoyaları var, var oğlu var.
*
sonra ne mi yaptım, kapanmayacağı çok belli olunca, kaçınılmaz tecavüze bir mum da ben yaktım efem, aldım yorganımı yastığımı, küt içeri :) sabaha kadar salonun ortasında çadırda yattım, inini bulmuş ayılar gibi mutlu hem de :D şu anda evin balkonunda devasa bir çadır var, nasıl kapanacağını bilmiyorum, yarın bir geceliğine babam bana kalmaya geliyor, onu görünce ne diyecek çok merak ediyorum, hala kendime gülüyorum, ama tüm bunlara rağmen kendimi seviyorum :)
*
ben akşam kamp yaptım okuyan kişi, n'aberrr? :) hehehe

15 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

efsa dedi ki...

Bir imrenme bakışları attım ama :((

hani gelme imkanım olsa çekil kenara diycem ama oda yok :(.

fish dedi ki...

3 kişilk çadırda tek başına yatman reva mı beeeeee :Ppppp

kader mi bu utkuuuu :Ppppppp

( farkında ise evin ortasına çadır kurmandaki komedi kısmını es geçip olayın trajik kısımına değindim itina ile :Ppppp )

91 dedi ki...

@efsa; hadi adada olsam imren de, salon ortasında çadır be anacım, nesine imreniyorsun :)

@fi$h; geç dalganı tabi :) ayrıca tek yatmanın hiçbir tarafı trajik değil, yorganı çeken yok, "git öte lan" tekmeleri atan yok. poliyanna kaçtı içime aman diyeyim.

LÂL dedi ki...

ha haa.. avut kendini sen.. Pekii bir de şunu düşün : uyurken zevkle izlediğin yüzün sahibi gözlerini açıp sana gülümsemiyor ama naaberrr...

Çadırı kapatabildin mi?

91 dedi ki...

içimdeki poliyannayı kurban etmeyeceğim size efem :) iyi tarafından bakın, kimseyi izleyip uykusuz kalmıyorum, işyerime dinç gidiyorum ve başka bir bahane uyduramadım kıçımdan :)

çadır hala balkonda, uçmadıysa :D uçtuysa da bir derdim kalmamış demektir :)

LÂL dedi ki...

içindeki polyannaya kurban olsunlar senin.. Ailemizin şapşalı.. Seni sevdiğimi biliyorsun değil mi..

91 dedi ki...

kendiliğinden gider zaten poliyanna, çok durmaz bende :)
ben de sizi seviyorum efem, şu sıkıntılı günleriniz bitsin, alıcam ifadenizi, nedir bu bunalımın sebebi, sonucu merak ediyorum açıkçası.

Curly dedi ki...

Süper olmuş bence hiç kapatma kalsın balkonda :) Arada yatakta yatmaktan sıkılınca orda yatarsın :))))))

91 dedi ki...

aslında salondaki koltukları filan atsam komple salonda çadırda yatabilirim ama, bu ne kadar "normal insan davranışı" olur düşünmüyorum değilim. iyice bozdum kendimi sanırım :P

abbio dedi ki...

akşam işten yorgun çıkılmıştır, direksiyon falan filan, bir çalan cep:

-hacıabi naber,

+iyidir babacım hayırdır,

-ben bi bok yedim,

+yapma ya, (gülme başlar direksiyonda)

-çadır abi, kapanmıyo,

+ahahahahaahaaa

-dııııtt dıt dıt....

91 dedi ki...

it! biz kendimizi feda edelim adaya gidince çalışmayan çadırla kalmayalım diye, sen ahahaha.
görücem seni yarın sabaha [GFB]abbiOOoooOoOOoOoo olarak.

mine dedi ki...

hala gülüyorum utkum :)

91 dedi ki...

yataktan düşmedin ya canım o da iyidir :) ama hakikaten komik durumdaydım akşam kabul ediyorum :)

Witchie of Stars dedi ki...

peder bey gelince kapatır çadırı merak etme boş yere, tabii uçmadıysa =)

ha bi de, balkona koydun ya, güvercinler içine yuva yapmaz heralde bi günde di mi :D Yuva yapmasalar da üstüne başka şeyler yapabilirler bence =))

91 dedi ki...

güvercinler de bilir kime bulaşıp kime bulaşmayacaklarını. bugün etrafımdaki 3 kişiye tek tek attılar, ben hasarsızım :)
bunu şansa yorup "acaba oynasa mıydım lan" diye düşünmüyor değilim :)