cant read my pokermind :)

parça parça yazalım. daha eğlenceli.
*
sabah sabah çok güldürdün beni hacı, apartmanın 4. katındaki boş evin camına "sahibinden satılık" yazıp bir telefon filan yazmayarak :) telepatiyle mi iletişeceksin lan adamlarla :)
*
Stephen King'in "Nightmares and Dreamscapes" kitabının önsözünde dediklerinin çoğuna inanırdım ben, yatağımın altında hala canavar vardır mesela, karanlıkta türlü yaratıkların yaşadığına inanırım. vampirler, kurtadamlar benim için realitedir. ufak bir demir paranın treni raydan çıkarabileceğine inanıyorum. o yüzden bu kadar manyağımdır belki de. güzel ama böylesi.
*
arkadaşın birinin ayfonunu aldım şarkı dinlemek için, eğlenceli makina aslında ayfon. edinebilirim bir ara. başarılı. pokerface eğlendiriyor sabah sabah, smack that ise daha bir garip yaptı.
*
sabah 0430da "paranoyak olmaman hiçkimsenin seni takip etmediği anlamına gelmez" sözüne nazire yaparcasına "daha teşhis konmaması kanser olmadığın anlamına gelmez" diye uyandım. kayışı kopardığımızın resmidir.
*
normal şartlarda insan öyle düdük bir şey ile uyandıktan sonra bi su içer yatar di mi? yatmaz. yani ben yatmaz. gittim bir yandan makinaya pardus çektim, bir yandan da Fight Club izledim. ağır paranoyanın yanına okkalı bir doz şizo. iyi gelir.
*
uyanmadan evvel akşam felaket güzel bir rüya gördüm. birazdan mesaj atıcam rüyanın kahramanına, bakalım nasıl bir küfür varmış kısmetimizde sabah sabah. ama güzeldi be. keşke gerçek olsa.
*
yine ıslandım motorda. olsun ama güzel geldi. bi de iş arkadaşlarımdan biri sandviç ısmarladı. sanki kızın içine doğmuş, kendine alırken bana da almış. sağolsun varolusun.
*
müzik dinlemeyi bıraktım sabahları. hem telefonun şarjı daha uzun süreli oluyor, hem de daha hızlı yürüyorum müzik dinlemezken. garip. hızlı şarkılar dinliyorum oysaki.
*
bu sabah tekrar aklıma geldi. meg ryan'dan güzel bir kadın gelmeyecek dünyaya. onu farkettim tekrar. addicted to love izlemeliyim bu aralar, zamanı gelmiş.
*
başıma gelen ve gelmeyen her şey için teşekkür ederim yaratıcı, açık konuşmak gerekirse, ben kendim editleseydim, daha güzelini yapamazdım. yani bir iki yerde kıyak geçebilirdim ama, sonuçları daha beter olurdu herhalde. teşekkürler. :)

2 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

Cüzzamlı Melek dedi ki...

meg ryanı kıskanmıcak kadar haddini bilen biriyim..

evini satılığa çıkaran amca kesin karadenizlidir. benim gibi:p

başıma gelen ve gelmeyen her şey için teşekkür ederim yaratıcı,..

bu senin belki de öylesine, üstünde çok düşünmeden ve samimiyetinle yazdığın cümlenin manasını çözmek demek, tasavvufta 2. mertebeye varmak demektir, ki sen çözmesen kalkıp yazmazsın.

oldun sen bebişim..
erdin...

La Loba dedi ki...

Ben de ermek istiyorum. Hatta ben paraşütle atlamak istiyorum. Açılır mı açılmaz mı artık kısmeeeeeeeeeeeeet :)