The Masquerade


Vampirlerin var olduğuna inanıyorum demiştim ya, bir defasında salak saçma bir zamanda bir kız arkadaşım boynumu öpmüştü. aha demiştim, vampir ve dayanamadı arkadaşım işte, en sonunda ben de oluyorum. babayı almıştık tabi, sadece öptüğüyle kalmıştı abla. ülen insan böylesi umutlanıp göt olmazdı yani. hakikaten :) öyle salak bişeyiz işte, insanlar hala bizi insan sana dursun. bir de şöyle düşündüm de, var olsalar da gelip beni mi ısıracaklar yahu. yani ben çok isterdim ama, o kadar şanslı değilimdir herhalde. öylesine not düşeyim demiştim sadece, aranızdan biri vampirse, haberim olsun. bi ısırık lan, öldürmeyin, ben de sizden biri olmak istiyorum. sahiden.



6 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

siyahh dedi ki...

Bazen bende inanıyorum bunlara" yanlış anlaşılmasın bunlara derken saygısızlık etmek istemem". Ama sonra ulan nasıl olabilir öyle bişey ilk kim kimi ısırdıda oldu bunlar diyorum" gene bunlar dedim". Twilight gibisi hoşta yinede istemezdim herhalde yaşa yaşa bitmeyen bir ömür gerçi yapacakta çok şey var hayatta. Kararsız kaldım ikna edilirsem olabilirim gibi geldi ama.

efsa dedi ki...

Varlarsa bir de bana el atsalar cidden çok sevinicem.

91 dedi ki...

Vampir klanı oluşturmak da varmış kaderde :) beni ısırsınlar, söz ben halledicem ufak detayları, kendimize bi klan oluşturur, yüzyıllarca terörize ederiz ortalığı :)

efsa dedi ki...

benim vampir resimlerim bilem var

91 dedi ki...

benim resimlerim yok. gizliliğe önem veriyorum. daywalker :)

efsa dedi ki...

ahaha boynuma yakın bir yerde kafanı koyduğun bir resmin var bende. sıçtın sen. evirip çevirmeli o resmi :))