kazma, kürek, ÇAPA, samatya, koşuyolu

akşam tam 10 kişiydik. 1/2500000 oran için düşük gözükebilir aslında ama, biz onu bulmaya gittik. bulacağız da. sen dayan koca adam.

akşam kan vermekten çıktığımızda belliydi gecenin bitişi, "şu tarafta bir biraane gördüm" diye bir ses çıktı, abbio biraanenin adını söyledi, ben rakı mı içsek dedim, asbaşkan samatya dedi, büyükbaşkan istikamet verdi, patriot yol tarif etti ve ekip samatyaya ulaştı. yok orda dizi çekilmiş, yok burda alihaydar. ben anlamam benim derdim alkol nidaları arasında 25 dakikada karar verebildik hangi mekana oturmamız gerektiğine. bir güzel içtik rakımızı, kan verdik rakı aldık diye gayet hoş replikler döndü. giderken acaba 3er tüp daha mı versek kanı alkollüyken başka alkolsüzken başka çıkar mı acaba sonuçlar dediğimize göre, etkisi tümden sıfır değildi :)

bundan sonra biri nerde oturuyorsun diye sorarsa kaçacağım ahali. ben istanbulda yaşamıyormuşum meğerse. ulan polis çevirmesine girmeyelim diye aksaray ve lalelinin ara sokaklarında 20 dakika kaybolduk, gözünü sevdiğim memleketi nelerle doluymuş ya. orkinos disco bar diye bir yer gördüm, gülmekten bi hal olmaya çalışırken açıklama geldi, abiii içerde rus var. tabi, facebook olayı, önemli olan ruh güzelliği değil, rus güzelliğidir diye. zor kaçtık millet bize de saracaktı neredeyse. utandım bile kendi çapımda, ciga zaten kaçmak için dünden razı.

abbio'nun sitesine çöktük sonra, güncel tartışmalardan sonra abbioyu yatırdık gece 2 sularında, yani yatmaya gidiyorum dedi gitti, giderken beni de kovdu pezevenk, sen sabah işe gitmeyecekmisin lan diye kibarca. abi müsade olursa biraları bitirelim bari dedik, alttan almak zorundaydık. adam evsahibi, sitesinin bahçesinde kalasla girişse bize hakkı var.

ciga ve 91 olarak sabah 4e kadar deplasman yaptık, konuştuk saatlerce. bu adamla konuşmayı, uzun uzun dertleşmeyi seviyorum arkadaş. abi ben sabah uyuyacam sen işe geleceksin, mahcup oluyorum demesi bile garip geldi, bu kadar düşünceli olma be adam! :)

sonra biraz geç geldim tabi işe, ama izinliydim. co-pilotum sağolsun, su vanası patlamış, tamirciyle uğraşıyor diye izni patlatmış bana. şıracı-bozacı-akşamcı-sosyal içici olarak devam ediyoruz yola.

beni sevin anacıım, dibe vurmaya namzet bu günlerde sanırım sevilmeye ihtiyacım var.

46 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

abbio dedi ki...

tümden kafayı yedik, fondan asuman krause çalıyor, üst taraftan yasmin levy bindiriyor, arada kaldım, seçemiyorum, esmerleri daha bir seviyorum bugün..

p.s.=olmayın, çakma sarışın olmayın, bok mu var afedersiniz?

efsa dedi ki...

@ abbio kızıl olanlar noluyorrr?
ay ama pardon ben sana kustum hıh.
sen cevap verene dek saatler geçer simdi...

91 kardeş sende demi sevgi arayışları başladı :))

91 dedi ki...

yok, ayılma safhasındayım ya, bir böyle yannızlık çöktü üstüme, ondan saçmalamışım :)
bilcümle alem nefret etse benden daha sağlam bir motivasyon olur aslında. sevginin sahtesi olabilir ama nefretin olamaz :)

efsa dedi ki...

yapma ben niye nefret ettiklerimin başına bişiy geldiğinde uzuluyorum o zaman. gariplik bende var sanırım. yada benim nefretim bile goreceli

abbio dedi ki...

@efsa,
kızıllar canımdır, hayatımdır, herşeydir, bir kızıl saça 15896 kilometre yol yaparım..

(abbio çıldırdı, şevkat istiyor)

ayrıca efsa abbioya nasıl küsebilir, böyle şey olur mu, et tırnaktan ayrılır mı(yuh artık)

bi de crimson rivers diye bi film vardı, çok kötüydü, pisti...

91 dedi ki...

fazlaca hümanistsindir, insanlara karşı sevgi dolusundur :)
şahsen nefret ettiğim bir insanı önümde doğrasalar en büyük tepkim aa şu parça biraz büyük oldu demek olur :) hehehe, içimdeki cani, efsa, efsa, içimdeki cani. memnun oldunuz mu? :P

efsa dedi ki...

@ 91 olaya iki açıdan baktım şimdi birinci ben fazla vicdanlıyım kıyamam sonrasında. sen haşinsin
ikincisi ise testeredeki görüntülerden hiç iğrenmeyen bir insanım. gerekirse kendim doğrarım. etimi az pimiş severim. son yapılan araştırmalara göre bu tip et seven insanlar daha saldırgan oluyorlarmış ben onların yalancısıyım. :P

@ abbio ben hafif çakma bir kızılım, ama çillerim de var yani. ki abbio göbeğimiz bir miydi. :)) yılışık seni :PP

abbio dedi ki...

bir de herkes 4 dakikalığına şunu yapsın:

youtube açılır, arama kutucuguna arif susam-kader utansın yazılır, görsel şölen izlenir, bir de cankulağıyla dinlenir, ölüp ölüp dirilmelere...
hepimize afiyet olsun...

91 dedi ki...

haşin? ben?
ısrarla kalpimi kırıyorsunuz efenim.
ben sadece nefret ettiğim insanları varlık kategorisine bile sokmadığım için başlarına gelen herhangi birşeyle ilgilenmem hepsi o.
ama haşin olmayı yılışıklığa her şekilde tercih ederim ayrı :)
hehe

abbio dedi ki...

çakma makma, kızılsın kardeşim, kafadan seksisin işte:))

efsa dedi ki...

hahaha kızıl olanlar seksi mi oluyor. valla ben sevimli kategorisine giriyom sanırsam en çok.

abbio dedi ki...

görmeden bu kadar yaklaştım, daha ne istersin ey kızıl ve çilli efsa:))
benim çillerim yok mesela, bu gece o yüzden içmeliyim, hiç çilli de arkadaşım olmadı..
birazdan çıkacağım ve o rahatsız ev'e gideceğim, neler olacak hiç bilmiyorum, önden kestirilemeyen tehlikeli hareketler beni bekler, bekletmiyeyim eksik tahtalı arkadaşlarımı..
91 baba, hörmetler..
efsa, canımsın:))

91 dedi ki...

allah iniş takımlarına zeval vermesin abyo'cum.
ben bu akşam o kadının doğumgününe gideceğim, sessiz sessiz içeceğim, sonra kimseye farkettirmeden kaybolacağım.
hücre evinde devam ederim yayına, gece 23 gibi. oysaki ben içmek istemezdim, hayat beni bu mecraya sürükledi :(

efsa dedi ki...

ulen bir kızıl saclı olduk beni sokmadıgın kalıp kalmadı ya. eyyy 91 şuna bisiy de abicim ya...

hem benim cillerim gunesten gunesten. ve içki için benim çillerimi sebep gösterme yada olmayan çillerini.

abbio dedi ki...

@91 bekle beni, bu gece bi vakit, öyle bir anda, öyle bir noktada gelebilirim ki sana, vazgeçmen mümkün olmayabilir...
ama gelirsem floryadan çıktığım an ararım, gelirsem yanımda ne getireyim, gelmezsem ne götüreyim?

@efsa, kesin güneştendir onlar:))

efsa dedi ki...

abbio sen esmerleri daha çok sev bugün olurmu?
Ben kızıllığımla çillerimle sevimliligimle mutluyum.

hem hala iplemediğini unutmadım. bak çok pis kin guserim başına kakarım zırt pırtt yetti bee dersin :)))

91 dedi ki...

@efsa; bir de inanmıyordun bana, bak işte abbio'nun gerçek yüzü :P
samimiyetinden söylüyordur o, sen kızma ona, çok karışık bu aralar hayatlarımız, anlasan anlasan sen anlarsın bizi.

@abbio; yeşil gülüşlerini getir abbio, mavi öpüşlerini çirkin ördeğe sakla. gelmezsen de beni götür, rüzgargüllerine, viran evlere, huzurlu yalnızlıklara, serin derinliklere.

efsa dedi ki...

rüzgargülü neresi, çirkin ördek kim...

91 dedi ki...

rüzgargülü bozcaadada, rüzgardan elettirik üretiyorlar, orada bir burun, hüzünlü, yalnız ve mağrur bir burun. çirkin ördek de son ada turumuzda tanıştığımız bir abla :)
detaylar için önceki yazılarda ada notları mevcut efenim :)

efsa dedi ki...

ablayı mı öpüyor bu herif şimdi, ya saflastım simdi :)) hemen bir derine inmek lazım sanırsam.
ben bi geçmişi eşeleyip geliyim.

fish dedi ki...

gene karışmış burası,birileri içmek için bahane yoklamış...bulamayınca gene içmiş :Pppp

insan kafası güzelken niye hep sevgi kelebeği felan olmak ister acep :Ppp öpüjem abi, sevin beni nidaları dolaşır dillerde...alkol sevgi sebebiyse cümle aleme bundan iyi bahane olur mu...:ppp

hem ben de kızılım ben de seksiyim ben de tc vatandaşıyım...beni de sevin :Ppp

üstelik daha ayıkken böyleyim :Ppp

abbio dedi ki...

@efsa
seni iplemeyen ölsün be, taş olsun kalsın öyle..
endamınla mutlu ol sen tabi, sen mutlu ol ki güller hep gülsün, abbio'da güler..

abbio dedi ki...

@fish geldi...
seni bekliyoruz saatlerdir, nerede kaldın?

öyle bir severiz ki seni fish, korkarsın yeminle :))

91 dedi ki...

hoşgelmişsin fi$h hakkaten nerelerdeydin?
yok ben sevgi kelebeği filan olmak istemedim açıkçası, sadece biraz ilgi şevkat istedim, sağolsun kimseler sallamadı.
kızıl, seksi, tc vatandaşı, üsküdarda oturuyor, ayık. yalancısın yok öyle biri üsküdarda, olsa görürdüm illaki :)

abiyo, korkutma beni, oysaki ben en kötü bu akşam sizin sitenin bahçesinde içerim diye düşünüyordum dönüşte. ama bekçiyi dövebilirim yol verirsen, hiç sevmedim deyusu.

efsa dedi ki...

@ fish sende hep geç kalıyon güzelim ya..
hem ben de kızılım ben de seksiyim ben de tc vatandaşıyım...beni de sevin :Ppp

yoksa biz kardeşmiyiz ??? :))

fish dedi ki...

borsa çöküşte de saatlerdir toplamaya çalışıyorum :ppp

bak buna fena içilir esasen ama bu akşam ayık kalmam gerekir...

beni ürkütmeyin...balık gibi fıyışırım allah sizi inandırsın...saçımı sarıya bilem boyarım haaaa ödünüz kopar :Ppp

sonra oturur bunu bahane eder, gene içersiniz :Pp

fish dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
efsa dedi ki...

@ 91 ya olurmu öle şey ya... askolsun ben sana krallık tacını vermişim. Almışım oturtmuşum baş köşeye daha ne istiyon.
iki tatlı sözümü esirgedik senden :)

91 dedi ki...

bize herşey bahane fi$h, sen uzme kendini. karaciğer elverdiği sürece bahanelere gerenk bilem yonk bilaakis :)

@efsa, teşekkür ederim ya, hakkaten sayende yalnız hisetmedim bugün, mail eşşeklik etse de :)

bir de, ben geçmiş zamanda saçlarımı kırmızıya boyamıştım. ben de kızıl olabilir miyim? tamam hani seksilikle alakam olamaz da, en azından kızıl? hı?

abbio dedi ki...

duruma bak: saç rengi değişiyor biz rakıya koyuluyoruz sebep bulduk ulan diye,

-ah ulan neydi o eski renk be.
-kızıl di mi baba, sorma yaa.
-efsaneydi be abicim, niye yaptı acaba abi, ne gereği vardı ki.
-inan bilmiyorum ama o gün bugündür hala içiyorum şerefsizim, sarsıldım ulan.
-abi metin ol, müsterih ol, bulacaktır dogru yolu.
-hayır ulan, kederliyim çok pis, avutma beni..

diyaloglar böyle gelişir 91-abbio çilingirinde :)))
ardından efsa gelir, sonrasında fish, hepsi kıpkızıl, deli mutlu oluruz, sırıtırız..

efsa dedi ki...

zaten Allah bizi bu günler için yaratmıştır. etrafa neşe saçalım :P diye

valla ben içince mikrofonu haince bir hışımla elime alıp şarkıda söyleyebiliyorum :))
çok evlere şenliğim ben çokk.

91 dedi ki...

herşeyi yaptım bir onu beceremedim. bir de beni karaoke bara götürmeye çalışırlar, nezle üstüne maç ses kısıklığıyla telefonda travesti sanacaklar zaten, bir de mikrofon alsam kesin 3-5 kişiyi telef ederim :)

"vazgeçmek mümkünoooooolmasııınnn"
:)

fish dedi ki...

puhahahaaa diyalog tahminimden de dertli olmuş abbio :Ppp

ben sarhoşken bişi hatırlamadığım için ve çok yakın arkadaşlarım dışında kimsenin yanında sarhoş olmadığım için etrafa neşe saçıp saçmadığımı bilmiyorum şahsen :ppp arkadaşlar pek yakın olduğu için ertesi gün bana neşe saçmışım gibi anlatırlar..

sonradan ekşimiyeyim die..

yakınlık dostluk güzel şey...bu günler için lazım vesselam..

bugün dostluğa için mesela :Ppp alın size bahane...karaciğerlerinize selam...dile gelse de konuşsalar...abbio konuştur sen :ppp

efsa dedi ki...

ben o an söylemek istesem şunu söylerdim bir kaç gündür dilimde nefesimde benligimde.

acı çekmek özgürlükse özgürdük ikimizde....
ama boşver telef olsunlar hem benimde sesim güzel değil vallahi.

91 dedi ki...

o yuvasız çalıkuşu, bense kafeste kanarya ha? yok ben olsam olsam kafeste aslan olurum, kanarya türevi olmam. nereden düşürdün şu şarkıyı şimdi aklıma be kız, nereden buldun da çıkardın. bir söylemeye başlasam, sesimin güzel olduğu günlerdeki gibi söylesem, koca ofiste kimse anlamasa, ben ağlasam.
gitmek lazım buralardan.

abbio dedi ki...

eskiden biz de güzeldik...
güzel seslerimiz vardı, uçurtmam olmasa bile kızak yapmıştı babam, sonra sonra sevmeye başlamıştım, kanayan gözlerim gibi..

hadi uzatmayın arayı, gelin de içelim..

efsa dedi ki...

Yalanmış hepsi yalan
Yalanmış hepsi yalan
Sevmek diye bir şey varmış
Sevmek diye bir şey yokmuş

sen içki dediğin an aklıma geldi bu parça. hatta benim sayfamda en altta var dinlemek istersen. aslında başa müziklerde eklemek istemiştim ama o ikisini ekleyebildim nasil yaptığımıda bilmiyorum :)))

neyse en kısa zamanda içkili bir yere gidebilmem dileği ile benim içinde için

91 dedi ki...

kendim için bile yetmiyor içtiğim içki, ama her seferinde pert oluyorum, sana nasıl yetişeceğim diye düşündüm. sonra sana yarım şişe bakardi göndermeyi seçtim akşam için, hem belki bahaneyle benim çakma mojito'mu da beğenirsin :)
hepimize afiyet olsun.

"savrulup gitmek varmış, ayrı yörüngelerde"

efsa dedi ki...

ben nane sevmiyorum kiiii :((( unutmuşsunn.

91 dedi ki...

unutmadım, belki bu bahaneyle dedim dikkatini çektiyse :)
hem beni mi kıracaksın iki yaprak nane için :'(

efsa dedi ki...

yaa annemlerdee her patlıcanda feslegen için aynı şeyi yapiyorlar.

amaa seni mi kıracam be. nane benim köpeğim olsun. :))

bu arada abbio ya selam ederek bir şarkı oneriyorum.yasemin aksu / ateş oldum. nedense ben bole muzikleri sevmesemde bunu dinleyince sevmiştim. belki sizde seversiniz...

91 dedi ki...

tamam bi yudum naneli olur sana, geri kalanını farklı bir karışıma kullanırım. safari mevcut değil ama, en azından daha güzel tadlar bulunması kolay :)

abbio dedi ki...

ben burdayım hala, yasemin'i arıyorum, aksu olanı..ama bi tek "aldı gitti"sini buldum, ateş oldum yok ki hiçbiyerde

efsa dedi ki...

hahahahaha gece olmus 2:08 efsa kendine gülmektedir. hangi akla hizmek aksu yazdın diye. ardından bir mesaj atmaya niyetlenir yuzunde salak bir gulumseme ile derki:

tabi ki bulamassin SAFIN TEKİ sana aksu yazarsa
utanarak "göksu" diye ekliyor ve canlı söylediğini degilde klibipli olanı dinlemeni salık veriyor ve hemen sıvışıyor :))))

S dedi ki...

sevgi, ilgi ve safkat ihtiyacini boyle acikca dile getirebilen insanlar candir.

91 dedi ki...

o sizin teveccühünüz efenim, genelleme yapamam ama, en azından bu insan takozun önde gidenidir. evlerden ırak.